«فرماندهی سایبری» سلاح‌هایش را بیرون می‌آورد

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۲۲۰۰


لس‌آنجلس تایمز

پرینس مبلغی هنگفت از خود به جا گذاشت- با هر معیاری که بخواهیم حساب کنیم، پرینس یکی از سلاطین راک بود. این شامل ثروتش هم می‌شود. این موزیسین پرکار میراثی عظیم از آلبوم‌های متفاوت از خود به جا گذاشت؛ و البته املاکی که گفته می‌شود 300میلیون دلار ارزش دارد که به این ترتیب او را به یکی از ارزشمندترین هنرمندان صنعت سرگرمی در سراسر دنیا

بدل می‌کند.

هنوز مشخص نیست چه کسی ثروت این خواننده و گیتاریست را به ارث خواهد برد اما هر کسی که باشد از مجموعه‌یی غنی از آهنگ‌ها ازجمله «1999» و «وقتی فاخته‌ها گریه می‌کنند» بهره خواهد برد که انتظار می‌رود ارزش و سودمندی‌شان در سال‌های آینده از این هم فزون‌تر شود.


گاردین

خانه‌های جدید، کمربند سبز انگلستان را فرسوده می‌کنند- با استناد به یک گزارش جدید، تعداد خانه‌هایی که قرار است در کمربند سبز انگلستان ساخته شوند به 275هزار خانه افزایش یافته که تقریبا 200هزار خانه بیشتر از چهار سال پیش است؛ مساله‌یی که چالشی عمده برای تعهدات دولت به‌منظور حمایت از مناطق روستایی محسوب می‌شود. کمپین حمایت از انگلستان روستایی(CPRE) می‌گوید، تعداد خانه‌هایی که قرار است در کمربند سبز ساخته شود در سال گذشته به میزان 55 هزار خانه افزایش داشته و مناطق اطراف لندن و میدلند غربی بیشتر از همه در معرض خطر قرار دارند.


نیویورک تایمز

امریکا از مهمات دیجیتال در جنگ با داعش استفاده می‌کند- ایالات متحده خطی جدید در مبارزه با داعش گشوده و برای نخستین ‌بار به بخش «فرماندهی سایبری» ارتش خود دستور داده تا در کنار سلاح‌های سنتی‌تر از حملات شبکه‌یی کامپیوتری نیز استفاده کند. این نشان‌دهنده علاقه پرزیدنت اوباما در استفاده از سلاح‌های مخفی سایبری امریکاست که تا به حال در جاهای دیگر به خصوص علیه ایران مورد استفاده قرار گرفته بودند. سازمان امنیت ملی امریکا (ان‌اس‌ای) که در زمینه نظارت الکترونیک تخصص دارد، سال‌هاست که به مکالمه‌های داعش گوش می‌کند اما همتای ارتشی ان‌اس‌ای یعنی فرماندهی سایبری عملا تا به حال هیچ گونه نقشی در مبارزه الکترونیکی با چیزی که حالا به خطرناک‌ترین سازمان تروریستی جهان بدل شده، نداشت.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر