امضای تفاهمنامه همکاری بین شرکت رایتل و شرکت پست

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۲۱۵۹

صبح دیروز تفاهمنامه‌‌یی بین شرکت‌های رایتل و پست جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید. به گزارش روابط عمومی رایتل، در این مراسم که با حضور مدیران عامل و معاونان دو مجموعه رایتل و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت رایتل با اشاره به نام‌گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری عنوان کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل لازم است با توجه به پتانسیل‌های موجود در کشور خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم که در این میان یکی از راه‌ها، بهره‌گیری از خدمات شرکت پست است چراکه این شرکت در سطح تمام کشور به ارائه خدمات می‌پردازد و می‌توان با استفاده از این ظرفیت برای گسترش همکاری‌های متقابل بهره برد.

مدیرعامل اپراتور سوم در ادامه ایجاد زیرساخت‌های مناسب مخابراتی و IT برای تسهیل ارائه خدمات پستی را ازجمله اهداف مورد نظر در تفاهمنامه مذکور دانست و گفت: لازم است در حوزه پست با بهره‌گیری از دنیای IT سرویس‌هایی در فضای مجازی ارائه شود که در این زمینه از شرکت پست خواسته‌ایم به زیرساخت‌های اپراتور سوم اعتماد کرده و از این فضا برای انجام امور خود بهره بگیرد.

صدری در بخش دیگری از صحبت‌های خود ایجاد و توسعه خدمات نوین پستی را از دیگر موضوعات مد نظر در تفاهمنامه میان دو شرکت دانست و یادآور شد: از دیگر بخش‌های این تفاهمنامه آن است که شرکت رایتل خدمات و محصولات ویژه‌یی به کارمندان و مدیران پستی ارائه کند. مدیرعامل رایتل در پایان مخاطبان اصلی این تفاهمنامه را مردم، شرکت پست و بخش‌های ارتباطی کشور ازجمله شرکت رایتل برشمرد. در ادامه حسین مهری، مدیرعامل شرکت پست نیز به صحبت پیرامون این تفاهمنامه پرداخت و با اشاره به نام‌گذاری سال جدید و همکاری‌های قدیم پست با رایتل از تلاش برای توسعه این همکاری‌ها خبر داد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر