مرکز فروش محصولات و ارائه خدمات رایتل در شرق تهران افتتاح شد

۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۲۰۰۶

مرکز فروش محصولات و ارائه خدمات رایتل، جهت رفاه هر چه بیشتر هموطنان در شرق تهران افتتاح شد.

به گزارش روابط‌عمومی رایتل، مرکز فروش محصولات و ارائه خدمات این اپراتور برای ارائه سرویس‌های حضوری و بی‌واسطه در شرق شهر افتتاح شد. بنابراین گزارش، این مرکز که در فلکه اول تهرانپارس، ابتدای بلوار پروین، بازار موبایل شمس راه‌اندازی شده است، تمام محصولات و سرویس‌های رایتل و همچنین خدمات پس از فروش آن را ارائه می‌کند و امکان تست تمام خدمات و اینترنت پرسرعت این اپراتور نیز در این مرکز فراهم است.

فروش انواع سیم‌کارت رایتل، انواع بسته‌های اینترنتی، انواع مودم، انواع آنتی‌ویروس، تعویض سیم‌کارت، تغییرمالکیت، اصلاح مشخصات، تنظیمات تلفن همراه و فعال‌سازی سیم‌کارت در این مرکز امکان‌پذیر است.

گفتنی است، همزمان با افتتاح این مرکز، رایتل نسبت به ارائه طرحی تشویقی نیز اقدام کرده است. در این طرح مشترکان فعلی رایتل که در تاریخ 1 تا 3 اردیبهشت ماه به مرکز فروش محصولات و ارائه خدمات رایتل مراجعه کردند، از بسته‌های مصرفی اینترنت هدیه برای انواع سیم‌کارت دایمی، اعتباری و دیتا بهره‌مند شوند.

همچنین مشترکان جدیدی که در این بازه زمانی نسبت به خرید سیم‌کارت اعتباری و دیتا از این مرکز اقدام کردند، از 75 درصد تخفیف در قیمت این سیم‌کارت‌ها بهره‌مند شدند. شایان ذکر است این طرح تنها در تاریخ اعلام شده و فقط در مرکز تازه افتتاح شده تهرانپارس قابل اجرا بوده و به هر فرد حداکثر 2 سیم‌کارت اعتباری با 75درصد تخفیف ارائه ‌شد.

گفتنی است، ساعت کاری مرکز فروش محصولات و ارائه خدمات تهرانپارس شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 8 تا 21 و جمعه10 تا 18 است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر