اعلام برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در حرم

۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۷۷۶۵

خراسان رضوی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با سی ‌وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، حرم مطهر رضوی میزبان برگزاری جشن‌های ملی گرامیداشت یوم‌الله 22‌بهمن خواهد بود.

سید‌جلال حسینی با بیان این خبر گفت: سی‌‌و‌هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در‌حالی گرامی می‌داریم که جهان شاهد اتفاقات و تحولات بزرگی است که متاثر از انقلاب اسلامی، اندیشه‌های امام راحل و رشادت‌های ملت غیوری است که سلاحی جز ایمان و اعتقادات مذهبی نداشتند.

وی ادامه داد: 22‌بهمن به ما آموخت که در مبارزه با دشمنان اسلام، فقط باید بر خدا تکیه کرد و باور داشت که حق همیشه علیه باطل پیروز خواهد شد. حسینی در ادامه با‌اشاره به برنامه‌های محوری دهه فجر امسال، بیان کرد: قرائت قرآن و زیارت، برگزاری شب شعر، سخنرانی، بیان احکام، مدیحه‌سرایی، گروه سرود و همخوانی، بیان سیره و حدیث از ائمه معصومین‌(ع)، آداب زیارت و احکام نماز از‌جمله برنامه‌هایی است که ویژه این ایام برای زائران تدارک دیده شده است. وی ابراز کرد: حجج‌الاسلام والمسلمین شریعتی‌تبار، فرزانه، سید‌ابوالفضل طباطبایی و آیت‌الله علم‌الهدی از سخنرانان این مراسم هستند و آقایان ماهرخسار، ناصر کهربایی، ذوقیان و گروه تواشیح سیرت‌النبی(ص) در این مراسم به اجرای برنامه می‌پردازند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر