از دنیای شعر تا عکس کودکی

۱۳۹۴/۰۳/۲۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۲۱۰۴

از مزرعه تا ملک‌الشعرای امریکا

کتابخانه کنگره (کتابخانه ملی ایالات متحده) روز چهارشنبه اعلام کرد که حوان فلیپه هِرِرا، پسر مزرعه‌داران مهاجر، که نویسندگی‌اش تجربه‌گرایی وسیعی را با طنین‌های هویت امریکایی-مکزیکی ادغام می‌کند، ملک‌الشعرای بعدی امریکا خواهد بود. این بالاترین مقام شاعری کشور و همچنین پیشرفتی مستقیم برای آقای هرراست که بین سال‌های 2012 تا 2014 ملک‌الشعرای کالیفرنیا بود.

جان کری پس از سانحه تصادف

وزیر امور خارجه امریکا نخستین تصویر از خود را پس از سانحه دوچرخه‌سواری هفته گذشته، در توییتر منتشر کرد. وی در حساب توییتر خود نوشته است حالش خوب است و روزبه‌روز بهبود می‌یابد. کری نوشته است: یک هفته پس از جراحی حال من خوب است. امروز گفت‌وگوهای ثمربخشی با رایس و مقامات ارشد وزارت خارجه داشتم. کار همچنان ادامه دارد.

نخستین عکس مشترک

نخستین عکس‌های مشترک از شاهدخت تازه متولد شده انگلستان، شارلوت را در آغوش برادرش شاهزاده جرج نشان می‌دهد. این تصاویر خصوصی از دو شاهزاده کوچک انگلیسی توسط کیت میدلتون همسر شاهزاده چارلز، در ویلای شخصی آنها در نورفولک گرفته شده است. این دختر کوچولو پنجم ماه آینده در کلیسای مردم مجدلیه در ساندرینگهام، غسل تعمید داده می‌شود. دومین فرزند نوه ملکه، با نام کامل شارلوت الیزابت دایانای کمبریج در تاریخ دوم ماه مه در بیمارستانی در لندن متولد شد و چهارمین نفر در صف رسیدن به تاج و تخت انگلستان است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر