بازشماری مجدد ۱۱درصد ازآرای انتخابات اتاق

۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۱۰۲

مهر| معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از بازشماری ۱۱درصد از کل آرای انتخابات اتاق بازرگانی تهران به درخواست برخی متقاضیان خبر داد و گفت: نتیجه شمارش دستی و ماشینی آرا یکسان بوده و شبهات برطرف شد. مجتبی خسروتاج از درخواست برخی کاندیداهای نامزد انتخابات اتاق تهران برای بازشماری آرا خبر داد و گفت: به‌دلیل درخواست شمارش دستی برخی از کاندیداهای نامزد انتخابات اتاق تهران دیروز با حضور اعضای هیات نظارت بر انتخابات اتاق تهران، ۲ نفر از اعضای انجمن نظارت بر انتخابات کل کشور و تعدادی از متقاضیان، شمارش مجدد آرا در یک جلسه ۳ساعته صورت گرفت. معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: این بازشماری حسب تقاضای تعدادی از کاندیداهایی که در انتخابات این اتاق تهران رای کافی نیاورده و علاقه‌مند به کنترل مجدد و شمارش آرا بودند، صورت گرفت.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه برای انجمن نظارت بر انتخابات اتاق هیچگونه ابهام و شایبه‌یی در صحت شمارش ماشینی آرا وجود نداشت اما با هدف احترام به حقوق همگی کاندیداها در یک نشست ۳ساعته و با حضور متقاضیان شمارش مجدد ۳۵۹ برگه رای معادل ۱۱درصد از کل آرا به‌طور تصادفی و با انتخاب خود کاندیداها از مجموع برگه‌های رای‌انتخاب شد.

به‌گفته خسروتاج ضمن شمارش دستی برای ۴ نفر از کاندیداها مشخص شد نتیجه انتخابات به‌صورت ماشینی و دستی کاملا یکسان بود و این اقدام ضمن صحه‌گذاری مجدد در شمارش آرای صورت گرفته، اطمینان خاطری برای کاندیداهایی بود که از نحوه شمارش آرا

سوالاتی داشتند.

رییس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق‌های بازرگانی ادامه داد: با این اقدام انجمن و هیات نظارت، ابهامات پیش آمده برای کاندیداها برطرف شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر