اخبار

۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۱۲۹

صعود 49 پله‌ای بانک آینده در رتبه‌بندی 100 شرکت‌ برتر

در رتبه‌بندی شرکت‌های برتر اعلام شد، بانک آینده 49 پله صعود کرد؛ در رتبه‌بندی شرکت‌های برتر سال1392، بانک خصوصی آینده با 49 پله صعود نسبت به سال1391 به رتبه 37 در جدول رتبه‌بندی 100 شرکت برتر رسیده است. همچنین «مجید درویش» رییس مرکز رتبه‌بندی سازمان مدیریت صنعتی ایران، بااشاره به برترین گروه‌های صنعتی درسال گذشته، از سهم ۲۳درصدی گروه فرآورده‌های نفتی در فروش خبر داد و گفت: بیشترین دارایی‌های کشور با ۵۴درصد دراختیار بانک‌هاست.


حضور بانک قوامین در میان 100 شرکت برتر ایران

روابط عمومی بانک قوامین در گزارشی با اعلام خبر حضور بانک قوامین در میان 100 شرکت برتر ایران افزود: هفدهمین همایش شرکت‌های برتر ایران به کوشش سازمان مدیریت صنعتی و با حضور بنگاه‌های اقتصادی کشور برگزار شد. بانک قوامین در میان 100 شرکت برتر ایران درسال92 در جایگاه 24 ایستاد. برپایه همین گزارش در این همایش 500 سازمان اقتصادی کشور براساس شاخص‌های اندازه و رشد ازمان، سودآوری و عملکرد، صادرات و نقدینگی و بدهی و بازار مورد ارزیابی قرار گرفتند که در این میان بانک قوامین رتبه 24 را به خود اختصاص داد. این همایش همه ساله با هدف شفاف‌سازی فعالیت‌های بنگاه‌های اقتصادی، توسعه فضای کسب‌وکار و اصلاح ساختار شرکت‌ها درجهت حرکت به سمت توسعه بنگاه‌های اقتصادی کشور برگزار می‌شود.


افزایش سرمایه 500 میلیارد تومانی بانک‌های دولتی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی درجریان بررسی جزییات لایحه بودجه94 دربخش درآمدی مجوز اختصاص 500میلیارد تومان برای افزایش سرمایه بانک‌های دولتی را مصوب کردند. به موجب مصوبه مجلس، به دولت اجازه داده می‌شود تا سقف پنج هزارمیلیارد (5.000.000.000.000) ریال وجوه حاصل از واگذاری باقی‌مانده سهام دولت در بانک‌ها و بیمه‌های مشمول واگذاری را به افزایش سرمایه بانک‌های دولتی اختصاص دهد. همچنین در مصوبه دیگری مقرر شد دولت مطالبات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران را به مبلغ 330میلیارد تومان از محل فروش اموال سهام، سهم‌الشرکه، اموال بنگاه‌ها یا منابع حاصل از فروش آنها تامین کند.


اعلام جوایز حساب‌های قرض‌الحسنه بانک ملت

بانک ملت جوایز جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز خود را اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در این دوره از جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز، یک هزار جایزه نقدی ۵۰۰ میلیون ریالی و دو هزار جایزه نقدی ۵۰ میلیون ریالی به عنوان جوایز ویژه در نظر گرفته شده است. در کنار این جوایز، میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر هم به برندگان این جشنواره اعطا خواهد شد. بر اساس این گزارش، حداقل موجودی برای شرکت در جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک ملت، ۲۰۰ هزار ریال تعیین شده است و به ازای هر ۲۰۰ هزار ریال یک امتیاز به امتیازات دارندگان حساب افزوده خواهد شد.


امکان فک رهن در سپرده‌های بلندمدت بانک مسکن

مشتریان بانک مسکن می‌توانند در طرح 76 بانک مسکن در قبال افتتاح انواع سپرده‌های بلندمدت فک رهن کنند. به گزارش روابط عمومی بانک مسکن، در طرح 76 بانک مسکن که به مناسبت سالروز تاسیس این بانک و طی ماه‌های بهمن و اسفندماه سال جاری اجرا می‌شود؛ امکان فک رهن از وثیقه ملکی تسهیلات فروش‌ اقساطی مسکن و جعاله در قبال افتتاح انواع سپرده‌های بلندمدت بدون محدودیت زمانی مدت باقی‌مانده اقساط فراهم شد. مشتریان بانک مسکن می‌توانند از طریق مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن، سایت بانک مسکن و شعب این بانک در سراسر کشور از جزئیات بیشتر این طرح مطلع شوند.


بیرانوند سرپرست بانک سرمایه شد

خیرالله بیرانوند سرپرست بانک سرمایه شد. به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، در جلسه معارفه‌یی که روز یکشنبه مورخ 26 بهمن‌ماه با حضور اعضای هیات‌مدیره بانک سرمایه، دکتر غندالی، مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان و دیگر مدیران ارشد مجموعه بانک سرمایه برگزار شد، خیرالله بیرانوند به عنوان سرپرست بانک سرمایه معرفی و منصوب شد.


عوارض متعدد دلیل افزایش قیمت بیمه‌نامه‌ شخص ثالث

مدیرعامل بیمه ایران بااشاره به کشته شدن بیش از 20هزارنفر در تلفات رانندگی طی هرسال درکشور گفت: ‌برای کاهش تلفات انسانی درتصادفات رانندگی نیاز به عزم ملی داریم. رییس هیات‌مدیره بیمه ایران تصریح کرد: برای کاهش تلفات و هزینه‌های تصادفات رانندگی نیاز به اصلاح فرهنگ رانندگی درکشور داریم. علاوه براین، باید قوانین بازدارنده بیشتری دراین خصوص تدوین شود تا شاهد کاهش تلفات این موارد درکشور باشیم. امراللهی دربخش دیگرسخنان خود به وضع عوارض متعدد بر بیمه‌نامه شخص ثالث اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین دلیل افزایش قیمت بیمه‌نامه‌های شخص ثالث وضع عوارض مختلف است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر