قاتل بی‌رحم بعد از تجاوز به مادربزرگ ۴۵ ساله او را کشت

۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۰۹:۰۰:۰۱
کد خبر: ۳۰۸۸۱۰
قاتل بی‌رحم بعد از تجاوز به مادربزرگ ۴۵ ساله او را کشت

پسر 23ساله اهل رومانی بعد از تجاوز به یک زن 45ساله او را به قتل رساند و به حبس ابد محکوم شد.

پسر 23ساله رومانیایی که بعد از تجاوز به یک زن 45ساله او را به قتل رسانده بود، به حبس ابد محکوم شد.

به‌گزارش همشهری به نقل از دیلی‌میل، در ‌ماه می ‌2021، والنتین لازار، سوار بر یک اتوبوس دوطبقه در شرق لندن شد تا خودش را به مرکز شهر برساند. او پس از سوار شدن به اتوبوس توجهش به یک زن 45ساله به نام ماریا رالینگ جلب شد و او را زیر نظر گرفت. در بین راه وقتی آن زن از اتوبوس پیاده شد، لازار نیز دنبال او راه افتاد و پیاده شد. کمی بعد به‌سوی آن زن رفت و با او شروع به صحبت کرد و وقتی به یک فضای سبز رسیدند، لازار زن 45ساله را به‌زور به پشت بوته‌ها کشاند و پس از اجرای نقشه شومش به طرز هولناکی وی را به قتل رساند و فرار کرد.

تا ساعت‌ها پس از این اتفاق هیچ‌کس از سرنوشت زن 45ساله خبر نداشت تا اینکه فردای آن روز مردی که سگش را برای پیاده‌روی به فضای سبز برده بود، متوجه رفتار عجیب سگش شد. سگ ناگهان به‌سوی بوته‌ها دوید و با سروصدای مداوم صاحبش را به آنجا کشاند. صاحب سگ وقتی به‌سوی بوته‌ها رفت با صحنه فجیعی روبه‌رو شد. جسد خونین زنی کنار کیف و لباس‌هایش روی زمین افتاده بود. این مرد بلافاصله پلیس را در جریان قرار داد و ماموران راهی آنجا شدند. با شروع تحقیقات هویت مقتول شناسایی و معلوم شد وی زنی 45ساله است که به‌تازگی مادربزرگ شده بود.

از سوی دیگر پزشکی قانونی اعلام کرد که این زن به‌شدت شکنجه شده و پس از شکسته‌شدن دنده‌هایش درنهایت خفه شده است. در تحقیقات پلیسی و بررسی دوربین‌های مداربسته اطراف، تصاویری از زمان وقوع جنایت به‌دست آمد؛ تصاویری که نشان می‌داد پس از پیاده‌شدن مقتول از اتوبوس، پسر جوانی به‌دنبالش می‌آید و با او گرم صحبت می‌شود و درنهایت به‌زور وی را به پشت بوته‌ها می‌کشاند. او بعد از 30دقیقه از آنجا بیرون آمده و فرار کرده است و این در حالی بوده که هنگام فرار تصویر او در دوربین مداربسته ثبت شده است. پلیس برای یافتن قاتل یک فراخوان عمومی داد و تصویر قاتل را منتشر کرد.

چند روز بعد فردی نزد ماموران رفت و گفت که قاتل را می‌شناسد. با اطلاعاتی که این فرد در اختیار پلیس قرار دارد، عامل جنایت در خانه‌اش دستگیر و معلوم شد که وی جوانی رومانیایی است که از 18سالگی با خانواده‌اش به انگلیس آمده و در این کشور ساکن شده است. عامل جنایت در اعترافاتش گفت:‌ آن روز با دیدن آن زن حال عجیبی داشتم. برای همین سراغش رفتم و در بین راه حسی به من گفت که او را بکش. برای همین او را با خود به گوشه‌ای پشت بوته‌ها کشاندم و یک چوب پیدا کردم که میخی رویش کوبیده شده بود. بعد از تجاوز به آن زن، با چوب به وی ضربه زدم و بعد خفه‌اش کردم و پا به فرار گذاشتم. با اعترافات قاتل، قضات دادگاهی در لندن وی را مجرم شناختند و به حبس ابد محکوم کردند.

ارسال نظر