حوادث در كشور ۳۱ درصد افزايش يافت

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۱:۲۴:۴۴
کد خبر: ۳۱۱۳۰۷

رييس اورژانس كشور گفت: 578 مورد حادثه ويژه در سامانه ثبت حوادث ويژه به ثبت رسيده است كه در مقايسه با هفته قبل خود ۳۱درصد افزايش داشته است. جعفر ميعادفر اظهارداشت: طبق اطلاعات ثبت شده در سامانه ثبت حوادث ويژه طي هفته گذشته توسط مراكز هدايت عمليات و بحران دانشگاه‌هاي علوم پزشكي كشور 578 مورد حادثه ويژه در سامانه ثبت حوادث ويژه به ثبت رسيده است

رييس اورژانس كشور گفت: 578 مورد حادثه ويژه در سامانه ثبت حوادث ويژه به ثبت رسيده است كه در مقايسه با هفته قبل خود ۳۱درصد افزايش داشته است.
جعفر ميعادفر اظهارداشت: طبق اطلاعات ثبت شده در سامانه ثبت حوادث ويژه طي هفته گذشته توسط مراكز هدايت عمليات و بحران دانشگاه‌هاي علوم پزشكي كشور 578 مورد حادثه ويژه در سامانه ثبت حوادث ويژه به ثبت رسيده است. او با بيان اينكه اين آمار كه نسبت به هفته قبل خود 25 تا 31 فروردين از جهت تعداد حادثه ۳۱ درصد افزايش داشته است، افزود: در اين مدت 158 مورد حادثه ويژه ترافيكي ثبت شده كه با كاهش 4 درصد و 420 مورد حادثه ويژه غيرترافيكي افزايش 21 درصدي نسبت به هفته قبل داشته است. رييس اورژانس كشور بيان كرد: طي اين مدت هزارو ۳۵۹ نفر مصدوم و بيمار توسط تيم‌هاي درماني و بهداشتي خدمات دريافت كردند و 178 نفر به دليل شدت جراحات جان خود را از دست داده‌اند.
ميعادفر خاطرنشان كرد: در هفته گذشته 158 مورد حادثه ويژه ترافيكي به ثبت رسيد كه منجر به مصدوميت 836 نفر شد كه از اين تعداد 693 نفر به مراكز درماني اعزام و 143 نفر در محل درمان شدند و ۵۴ نفر نيز فوت كردند. رييس اورژانس كشور عنوان كرد: بيشترين حادثه ويژه ترافيكي ثبت شده در استان خراسان رضوي با 16 حادثه 92 مصدوم و 1 فوتي، استان تهران با 14 حادثه 47 مصدوم و 7 فوتي و استان كرمان با 14 حادثه 85 مصدوم و 2 فوتي است. او افزود: همچنين بيشترين مصدوم سوانح ترافيكي در استان‌هاي خراسان رضوي با 92 نفر، كرمان با 85 نفر و سيستان و بلوچستان با 77 نفر و بيشترين فوتي ناشي از حوادث ترافيكي ويژه در استان‌هاي تهران با 7 نفر، فارس با 6نفر و كهگيلويه و بويراحمد با 3 نفر است.

ارسال نظر