قیمت ارز امروز ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ در بازار آزاد/ دلار و یورو عقب‌نشینی کردند

۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۰:۰۱
کد خبر: ۳۰۸۴۸۴
قیمت ارز امروز ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ در بازار آزاد/ دلار و یورو عقب‌نشینی کردند

قیمت دلار در بازار امروز امروز با کاهش بازگشایی شد و در نیمه کانال پایانی کریدور ۵۰ هزار تومانی نوسان دارد. یورو نیز کانال ۶۵ هزار تومانی را از دست داد و با کاهش ۲۸۰ تومانی با رقم ۶۴ هزار و ۵۶۰ تومانی در حال معامله است.

قیمت دلار روز دوشنبه با کاهش ۵۰۰ تومانی بازگشایی شد. روند نزولی قیمت این اسکناس از روز گذشته شروع شده و در بازار معاملات ارز به صورت پلکانی ادامه دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، گفتنی است امروز درهم نیز با کاهش ۸۰ تومانی بازگشایی شد و بر افت قیمت دلار تاثیر گذاشت. معامله‌گران معتقدند بازارساز با افزایش قیمت دلار در هفته‌های گذشته از بازار ارز نوسانگیری کرده و اکنون با کاهش قیمت، قصد دارد دلار را در سال ۱۴۰۲ در کریدور ۵۰ هزار تومانی ببندد.

یورو به کانال ۶۴ هزار تومانی برگشت

قیمت درهم امروز با کاهش ۸۰ تومانی نسبت به روز گذشته بازگشایی شد و در کف کانال ۱۶ هزار تومانی ایستاد. تتر با کاهش ۱۰۰ تومانی روی رقم ۵۹ هزار و ۶۰۰ تومانی ایستاده است.

قیمت پوند انگلیس با کاهش ۳۴۰ تومانی بازگشایی شد و با رقم ۷۶ هزار و ۲۶۰ تومانی در حال معامله است. امروز یورو کانال ۶۵ هزار تومانی را از دست داد و با کاهش ۲۸۰ تومانی با رقم ۶۴ هزار و ۵۶۰ تومانی در حال معامله است.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز با افزایش قیمت بازگشایی شد. اسکناس دلار با رشد ۲۳ تومانی با رقم ۴۳ هزار و ۱۵۴ تومان عرضه شد. همچنین حواله دلار با افزایش ۲۲ تومانی با رقم ۴۰ هزار و ۱۸۱ تومان عرضه شد.

قیمت ارز امروز ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ در بازار آزاد/ دلار و یورو عقب‌نشینی کردند

 

ارسال نظر