افزایش ۲۰ درصدی ترافیک در سومین روز مهرماه

۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ۰۰:۵۰:۳۸
کد خبر: ۲۱۶۰۰۳

جلسه ستاد استقبال از مهر به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲ صبح دیروز با حضور شهردار تهران برگزار شد و در این جلسه به وضعیت ترافیکی پایتخت و سرویس مدارس و... پرداخته شد.

به گزارش تسنیم، در این جلسه سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور؛ جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: امروز به‌نسبت شنبه 20 درصد ترافیک صبحگاهی بیشتر شده است. 300 مدرسه مهم در معابر اصلی قرار دارند و پلیس راهور این مناطق را پوشش ترافیکی می‌دهد. در همین حال، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۳۰ درصد از ترافیک پایتخت مربوط به ترددهای آموزشی است و با توجه به این موضوع پلیس از چند ماه قبل پیش‌بینی لازم را در خصوص افزایش ترافیک مهرماه را داشت.

سرهنگ احسان مومنی درباره ترافیک امروز شهر تهران اظهار کرد: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز دوشنبه سوم مهر ماه از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی و شرقی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین در سطح پایتخت بودیم. معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: 30 درصد از ترافیک پایتخت مربوط به ترددهای آموزشی است و با توجه به این موضوع پلیس از چند ماه قبل پیش‌بینی لازم را در خصوص افزایش ترافیک مهر ماه را داشت.

با بررسی‌هایی که از ترافیک دو روز قبل نیز داشتیم مشخص شد که بسیاری از هموطنان در تعطیلات به سر می‌برند و در روز شنبه که بین تعطیلی بود ترافیک روان‌تری را نسبت به امروز شاهد بودیم و ترافیک نیمه دوم سال رسماً از امروز شروع شد و پلیس پیش‌بینی‌های لازم را در این خصوص داشته است و تمامی تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در معابر شهری جهت روان‌سازی ترافیک‌خور دارند.

سرهنگ مومنی گفت: اجرای طرح شناورسازی ترددها در تابستان بسیار بر ترافیک شهر تهران تاثیرگذار بود و ما در آن مدت شاهد روانی ترافیک در پایتخت بودیم و تمامی محورهایی که هم‌اکنون بار ترافیکی را در آنها شاهد هستیم در زمان شناور بودن ترددها دارای ترافیکی عادی و روان‌تر بودند و امید است که طرح شناورسازی مجدد انجام شود تا ترافیک روان‌تر و کمتری را شاهد باشیم.

 

ارسال نظر