روی موج خبر

۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۰:۰۲:۴۷
کد خبر: ۱۳۶۴۱۴

عیادت از دانشجویان حادثه‌دیده دانشگاه آزاد

پاد| رییس دفتر رییس‌جمهور عصر پنجشنبه به نمایندگی از سوی رییس‌جمهور، ضمن عیادت از دانشجویانی که در پی حادثه دردناک واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد، در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری شده‌اند، با خانواده این دانشجویان در فضایی صمیمی دیدار و گفت‌وگو کرد.

محمود واعظی ابتدا بر بالین پنج نفر از دانشجویانی که هنوز روند درمان آنان در بخش مراقبت‌های ویژه ادامه دارد، حاضر شد و ضمن احوالپرسی و دلجویی از آنان، با گزارش تیم پزشکی در جریان روند درمان و آخرین وضعیت جسمی و سلامتی شان قرار گرفت.

تکذیب ادعای چند کانال مجازی

وزارت کشور| مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دنبال انتشار مطلبی کذب در برخی کانال‌ها و بازنشر آن در رسانه‌های ضد انقلاب و معاند با ادعای به کلی خلاف واقع در مورد نحوه سفر وزیر کشور به استان بوشهر به آگاهی هموطنان عزیز و آگاه می‌رساند؛ وزیر کشور، در ادامه سفرهای استانی، به منظور بررسی وضعیت اقتصادی، اجتماعی، عمرانی و امنیتی استان بوشهر و شرکت در ستاد اقتصاد مقاومتی و بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های گردشگری توسعه محور این استان، با استفاده از پرواز عمومی به بوشهر سفر کرد و به هنگام ورود به استان نیز با تشریفات معمول و ساده از ایشان استقبال شد.

اعتبارات دفاعی در بودجه سال 98 کاهش نمی‌یابد

روابط عمومی وزارت دفاع|  معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع گفت: اعتبارات وزارت دفاع و بنیه دفاعی نه تنها کاهش نمی‌یابد بلکه در سال آینده امکان افزایش نیز دارد.

سردار «رضا طلایی نیک» در واکنش به انتشار اخباری در برخی رسانه‌های گروهی مبنی بر کاهش بودجه وزارت دفاع در سال 1398افزود: بر اساس مستندات و متن «لایحه بودجه سال 1398» و با احتساب تحقق و تأمین منابع از بودجه مازاد پیش بینی شده، اعتبارات دفاعی نه تنها کاهش نمی‌یابد بلکه در سال آینده امکان افزایش نیز دارد.

عملیات کربلای چهار برای فریب دشمن انجام شد

تعادل| فرمانده پیشین کل سپاه و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: عملیات کربلای چهار برای فریب دشمن انجام شد. محسن رضایی در توییتر خود با تحلیل عملیات کربلای چهار نوشت: با عملیات کربلای چهار به دشمن وانمود کردیم که عملیات سالانه ما تنها همین بوده است. ده روز بعد در همان نقطه و در زمانی که نیروهای ارتش بعثی به مرخصی رفته بودند، عملیات کربلای پنج را انجام دادیم.

او ادامه داد: عملیات کربلای چهار برای فریب دشمن انجام شد. اگر تحلیلگر تاریخی در فهم آن فریب بخورد، پس وای به حال نوشته‌های او.

لزوم تسویه بدهی دولت به تامین اجتماعی

مهر| عضو فراکسیون کارگری مجلس گفت: متاسفانه هیچ اقدامی برای اعطای بسته‌های حمایتی به کارگران نشده است و دولت باید مبادرت به این کار کند. سهیلا جلودارزاده در خصوص بسته‌های حمایتی دولت، گفت: متأسفانه دولت در اعطای بسته حمایتی بین کارمندان و کارگران تبعیض ناروایی داشته است. وی ادامه داد: در واقع طبق مصوبه هیات وزیران به خانواده‌هایی که چند کارمند دارند، به تعداد کارمندان بسته حمایتی داده می‌شود اما درباره کارگران این مساله لحاظ نمی‌شود و بدون توجه به تعداد کارگران خانواده، صرفا بسته حمایتی به سرپرست خانواده اعطا می‌شود.

مقایسه سفر ترامپ و شمخانی به روایت امیرعبداللهیان

تعادل| دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل با مقایسه سفر اخیر ترامپ به بغداد و شمخانی به افغانستان آن را نشانه واقعیت ایران و امریکا دانست.

حسین امیرعبداللهیان در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «‌در یک زمان، دریابان شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با اعلان قبلی به افغانستان پرخطر سفر کرد و ترامپ فرمانده کل قوا و رییس‌جمهور امریکا به صورت مخفیانه به بغداد کم خطر سفر و دقایقی در جمع نظامیان امریکا حاضر شد. این است واقعیت ایران و امریکا.»

 برجام مرده است و ما خارج از برجام هستیم

تسنیم| مشاور امور بین‌الملل رییس قوه قضاییه گفت: برجام مرده است و ما خارج از برجام هستیم.

لاریجانی در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه کسی برجام را نخوانده است عنوان کرد: پیش فرض‌های این مذاکره نادرست بود یعنی آقای روحانی گفتند که چرخ‌های سانتریفیوژ بچرخد اما تناسب معکوس گذاشتند به نظر رییس‌جمهور اگر کمی چرخ‌های سانتریفیوژ را شل کنیم چرخه اقتصاد می‌چرخد و به نظر من این نظر کاملا اشتباه بود. یا اینکه اگر ما عمل نکنیم به ما حمله می‌شود که این هم نادرست بود.

 

 

ارسال نظر