اخبار

۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۲۴۸

 برگزاری سومین جشنواره قرض‌الحسنه بانک آینده

بانک آینده برای اشاعه سنت نیکوی قرض‌الحسنه «سومین جشنواره سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز» را آغاز کرده تا ضمن هدایت وجوه قرض‌الحسنه جمع‌آوری شده به انجام فعالیت‌های خیری نظیر: وام ازدواج، وام درمان بیماری، وام اشتغال‌زایی و تولید، وام تامین و تعمیر مسکن به‌ویژه در مناطق روستایی و محروم، کمک هزینه تحصیلی، ضروری و معیشتی؛ به ‌نحو شایسته پاسخگوی نیات خداپسندانه سپرده‌گذاران علاقه‌مند به مشارکت در احیای ارزش‌های این فرهنگ اصیل باشد. سومین دوره جشنواره سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز از تاریخ 01/07/1395 آغاز شده و تا تاریخ 31/06/1396، ادامه خواهد داشت. بدین‌ترتیب آخرین مهلت افتتاح حساب برای شرکت در قرعه‌کشی این دوره از جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه تا پایان شهریورماه سال‌جاری است. شایان ذکر است؛ جوایز این دوره شامل: ده (10) کمک هزینه خرید مسکن هر یک به ارزش یک (1) میلیارد ریال، پنجاه (50) دستگاه خودرو رنو ساندرو (تولید داخل)، دویست (200) کمک هزینه خرید صنایع‌دستی و هزاران جایزه نقدی دیگر است. حداقل موجودی یک (1) میلیون ریال، جهت افتتاح حساب و مفتوح بودن و حفظ حداقل موجودی و با تجمیع امتیاز به ازای هر یک‌صد هزار ریال در هر روز یک امتیاز، برای سپرده‌گذاری در طول دوره از شرایط حضور در این جشنواره است.  

 «چترا» محصول جدید بیمه البرز عرضه می‌شود

بیمه البرز در آستانه فرارسیدن عید سعید غدیرخم از طرح جدید بیمه‌یی خود با عنوان «بیمه‌نامه چترا» رونمایی می‌کند. به گزارش روابط‌عمومی بیمه البرز، این شرکت به مناسبت عید سعید غدیرخم، طرح جدید بیمه‌نامه «چترا» را که حاصل 6دهه فعالیت و تجربه شرکت بیمه البرز است، معرفی و به بازار عرضه می‌کند. بر این اساس بیمه‌نامه «چترا» کامل‌ترین پوشش بیمه عمر و زندگی در صنعت بیمه است. این گزارش حاکی است، بیمه البرز در سال‌های گذشته در طراحی و عرضه محصولات جدید بیمه‌یی در بین شرکت‌های بیمه همواره پیشتاز بوده است.

 ابلاغ افزایش حق بیمه شخص ثالث

با ابلاغ بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، حق بیمه‌نامه شخص ثالث افزایش یافته است. به گزارش بیمه مرکزی، حق بیمه‌نامه شخص ثالث توسط بیمه ایران پیرو بخشنامه 47749 بیمه مرکزی افزایش یافته است؛ همچنین در نامه بیمه ایران آمده است: « احتراما ضمن تقدیر و تشکر از اشتراک مساعی جنابعالی و با عنایت به بخشنامه شماره 47749 مورخ 9/5/1396 بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به پیوست تصویر آیین‌نامه اجرایی ماده 3 قانون بیمه اجباری خسارت وارد شده به شخص ثالث بر اثر حوادث وسایل نقلیه مصوب 1395 که در جلسه مورخ 28/4/1396 هیات محترم وزیران به تصویب رسیده است، تقدیم حضور می‌گردد. خواهشمند است، دستور فرمایید نرخ جدید بیمه حوادث راننده متناسب با نوع خودرو به شرح جدول ذیل اصلاح و در سیستم نرم‌افزاری صدور حوادث راننده تعریف نمایند.»

 

 

ارسال نظر