رشد ۲۲۸۰ واحدی شاخص کل بورس از ابتدای سال

۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۰۹۵

تعداد ۷۲ میلیارد و ۲۷۰ میلیون سهم و حق‌تقدم از ابتدای سال تاکنون و در مدت ۷۲ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده ضمن اینکه شاخص کل بورس نیز ۲۲۸۰ واحد رشد داشته است.

از ابتدای سال تاکنون در مدت ۷۲ روز معاملاتی، تعداد ۷۲ میلیارد و ۲۷۰ میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش 18 هزار و 147 میلیارد تومان در ۴ میلیون و ۹۸هزار و ۱۱۵ دفعه مورد معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۴۳ میلیارد و ۳۱میلیون سهم به ارزش 9هزار و 672 میلیارد تومان در یک‌میلیون و ۸۳۸ هزار و ۸۷۲ نوبت در بازار اول؛ ۲۵میلیارد و ۴۶۱ میلیون سهم به ارزش ۶هزار و ۸۷۲میلیارد تومان در ۲ میلیون و ۲۴۰ هزار و ۹۵۷نوبت در بازار دوم؛ ۲۱ میلیون سهم به ارزش 2هزار و 142 میلیارد تومان در ۵۷۸۶ نوبت در بازار بدهی؛ ۳ میلیارد و ۵۳۷ میلیون سهم به ارزش ۲۷میلیارد تومان در ۹۶۳ نوبت در بازار مشتقه و ۲۱۹میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۲۳۵ میلیارد تومان در ۱۱هزار و ۵۳۷ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۷۷ هزار و ۲۳۰ واحد آغاز کرده است تاکنون به رقم ۷۹ هزار و ۵۰۹واحد رسیده که حکایت از ثبت رشد ۲۲۸۰ واحدی و ۳درصدی دارد. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۴۹۱واحد افزایش و شاخص بازار دوم با ۱۱هزار و ۱۴۲واحد رشد مواجه شده‌اند.

 

ارسال نظر