عرضه انواع مس در تالار نقره‌ای

۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۰۰۴

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز یک‌شنبه ۲۱ خردادماه، میزبان عرضه ۳۴۰ تن مس مفتول، ۷۰۰ تن مس کاتد و ۲۰ هزار تن مس کم‌عیار بود. طی این روز و در تالار مذکور، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۱۴۰ تن سولفور مولیبدن نیز عرضه شد.

براساس این گزارش، در گروه محصولات کشاورزی نیز ۴۴ هزار تن گندم خوراکی، ۴ هزار تن گندم دوروم، یک هزار تن کنجاله سویا، ۲ هزار و ۹۷۵ تن شکر سفید، ۶۳ تن عدس درشت، ۲۰۰ تن روغن خام و ۶۵۰ تن ذرت دانه‌یی و دامی در تالار محصولات کشاورزی عرضه شد. علاوه بر این ۱۵ هزار و ۶۵۹ تن جو دامی در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت فیزیکی عرضه شد.

تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه ۷۵ هزار و ۱۱۶تن انواع مواد پلیمری، مواد شیمیایی، وکیوم باتوم، قیر، لوب‌کات و گوگرد بود. شایان ذکر است طی این روز تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز ۶ هزار و ۳۶۰تن انواع قیر را روی تابلو عرضه برد. بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه یک‌هزار و ۲۸۸تن نخ پلی استر، ضایعات آهنی، ضایعات فلزی و کنسرو مرغ را تجربه کرد.

روز گذشته همچنین قیمت پایه محصولات پتروشیمی دقایقی پیش از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی اعلام شد. براساس این گزارش، قیمت پایه محصولات پلیمری و شیمیایی از این پس به صورت هفتگی از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی براساس قیمت‌های جهانی و نرخ دلار بازار آزاد برای مبادله در بورس کالای ایران اعلام می‌شود که دیروز نیز قیمت‌های جدید اعلام شد و نهایتا اینکه در جریان معاملات نخستین روز هفته در بورس انرژی ایران

(20 خرداد ماه 96)، بازار برق بورس انرژی ایران شاهد معامله 5 هزار و 661 قرارداد معادل 61 هزار و 986 مگاوات ساعت به ارزش 2.1میلیارد تومان بود. در این روز، نمادهای بارپایه، میان‌باری، بار پیک و کم‌باری با متوسط قیمت‌های 364,208، 359,896، 370,000 و 322,377 ریال بر مگاوات ساعت مورد معامله قرار گرفتند.

 

ارسال نظر