روی کدال نشست

۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۰۲۷

 عملکرد یک‌ساله گذشته «مداران»

شرکت داده‌پردازی ایران در دوره 12ماهه منتهی به 30 اسفندماه 95 مبلغ 308ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال 94 معادل 50درصد افزایش نشان می‌دهد. شرکت داده‌پردازی ایران صورت‌های مالی دوره 12 ماهه منتهی به 30 اسفندماه 95 را با سرمایه 65 میلیارد تومان به صورت حسابرسی شده منتشر کرد. شرکت داده‌پردازی ایران در سال گذشته موفق شد معادل یک‌هزار و 12.2میلیارد تومان درآمد عملیاتی به دست آورد. از درآمد این شرکت بهای تمام شده درآمد عملیاتی کسر شد و سود ناخالص دوره به مبلغ 44.3میلیارد تومان رسید. از سود ناخالص دوره نیز هزینه‌های فروش، اداری و عمومی و هزینه‌های عملیاتی کسر و سود عملیاتی دوره به مبلغ 17.8 میلیارد تومان محاسبه شد. از سود عملیاتی دوره نیز هزینه‌های مالی و مالیات کسر و پس از افزوده شدن درآمدهای غیرعملیاتی به آن سود خالص دوره به مبلغ 20 تومان رسید و بر این اساس مبلغ 308 ریال سود به ازای هر سهم محقق شد که نسبت به دوره مشابه در سال 94، معادل 50درصد افزایش را نشان می‌دهد. به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 25.6 میلیارد تومان سود انباشته پایان دوره در حساب‌های «مداران» منظور شد.

 پیش‌بینی‌‌های 3 ماهه «وهور»

شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 30 آذر ماه 96 را معادل 149ریال برآورد و اعلام کرد: طی دوره سه ماهه نخست این سال مالی با اختصاص 5 ریال زیان به ازای هر سهم از پیش‌بینی‌هایش جا ماند.

 شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 30 آذرماه 96 را با سرمایه 230میلیارد تومان به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد. شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 30 آذرماه 96 را معادل 149ریال برآورد و اعلام کرد: طی دوره سه ماهه نخست این سال مالی با اختصاص 5ریال زیان به ازای هر سهم از پیش‌بینی‌هایش جا ماند. «وهور» دلایل تغییر اطلاعات پیش‌بینی سال منتهی به 30 آذرماه 96 را حسابرسی نشده نسبت به اطلاعیه قبلی به شرح زیر اعلام کرد: پیش‌بینی سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری به مبلغ 1.4میلیارد تومان مربوط به پیش‌بینی سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری در املاک است. پیش‌بینی سود حاصل از سایر فعالیت‌ها به مبلغ 1.4میلیارد تومان مربوط به پیش‌بینی سود حاصل از سرمایه‌گذاری در اوراق مشارکت و سپرده نزد بانک سپه اعلام شده است. همچنین دلایل تغییرات هزینه‌های عمومی اداری در پیش‌بینی سال آتی نسبت به پیش‌بینی سال قبل شامل: تغییر مکان شرکت، افزایش اجاره‌بها و افزایش سنوات خدمت کارکنان تسویه حسابی است.

 بخشی از سهام ارفع روی میز فروش می‌رود

شرکت کارگزاری بانک کشاورزی در نظر دارد، تعداد 149میلیون و 621هزار و 86سهم معادل 4.99 درصد از سهام شرکت آهن و فولاد ارفع را در بازار دوم فرابورس ایران به فروش برساند. عرضه عمده غیرمدیریتی سهام شرکت آهن و فولاد ارفع در نماد «ارفع4» روز سه‌شنبه 23 خردادماه در بازار دوم فرابورس ایران صورت می‌گیرد.

شرکت کارگزاری بانک کشاورزی در نظر دارد 4.99درصد از سهام شرکت آهن و فولاد ارفع را به قیمت پایه هر سهم معادل قیمت پایانی سهام در روز قبل از عرضه به شرط آنکه از مبلغ 307.5 تومان کمتر نباشد، روی میز مزایده ببرد. فروشنده تعداد 149 میلیون و 621 هزار و 86 سهم از سهام شرکت آهن و فولاد ارفع، شرکت بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر (سهامی خاص) است. شرکت آهن و فولاد ارفع در زمینه تولید آهن و فولاد پایه فعالیت می‌کند و شرکت‌های معدنی و صنعتی چادرملو، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، کارخانجات نورد لوله یاران، ذوب‌آهن غرب کشور، مدیریت توسعه گوهران امید، گروه اقتصادی مهرگان، سرمایه‌گذاری غدیر و سرمایه‌گذاری ملی ایران از سهامداران آن محسوب می‌شوند.

 نخستین پیش‌بینی سود «کرمان» در سال 97

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان نخستین پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی 97 را مبلغ 177ریال اعلام کرده است که نسبت به EPS سال جاری معادل 20درصد افزایش را نشان می‌دهد. «کرمان» نخستین پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 31 خردادماه 97 را با سرمایه 20 میلیارد و 100میلیون تومان به صورت حسابرسی شده منتشر کرد. شرکت سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان نخستین پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 31 خردادماه 97 را مبلغ 177 ریال برآورد کرد.

 نگاهی بر پیش‌بینی 6ماهه «ورنا»

شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی رنا در نیمه نخست سال مالی منتهی به 30 اسفند 96 با کنار گذاشتن مبلغ 67 ریال سود به ازای هر سهم، معادل 22درصد از پیش‌بینی‌هایش را پوشش داد. شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی رنا پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی 96 را با سرمایه 600 میلیارد تومان به صورت حسابرسی شده منتشر کرد. شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی رنا پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 30 اسفند 96 را مبلغ 30 تومان برآورد و اعلام کرد طی دوره 6ماهه این سال مالی با اختصاص 67 ریال سود به ازای هر سهم معادل 22 درصد از پیش‌بینی‌هایش را پوشش داد. این شرکت دلیل تغییر اطلاعات پیش‌بینی سال مالی 96 (حسابرسی شده) را نسبت به اطلاعیه قبلی به شرح زیر اعلام کرد: سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری شامل فروش 36درصد سهام شرکت نیرومحرکه به قیمت 326.5تومان و با بهای تمام شده 178.7تومان است.

 

 

ارسال نظر