علی‌آبادی عنوان کرد

تنوع نرخ ارز ام‌الفساد است

مرکزی وزیر صمت با اشاره به اینکه دولت تمام تلاش خود را برای توسعه صادرات بکار گرفته است گفت: در این راستا هر ساله ابتدا و انتهای سال یک نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صادراتی برگزار خواهد شد تا تولیدکنندگان بتوانند صادرات را توسعه دهند.
جنجال روغن‌های آلوده
اما و اگرهاي ماجرای ترخیص ۴۷ هزار تن روغن آلوده از بندر شهید رجایی

جنجال روغن‌های آلوده

ماجرای واردات محموله ۴۴ هزار تنی روغن خوراکی غیرقابل مصرف ‌در قالب ۳ محموله به کشور طی روزهای گذشته حواشی زیادی را ایجاد کرد. براساس اخبار منتشر شده و همچنین اسنادی ادعايي که در اختیار روزنامه «تعادل» هم قرار گرفته، ادعا شده است بیش از ۴۷ هزار تن روغن مایع مسموم و تاریخ گذشته در دولت سیزدهم توزیع شده که نگرانی های زیادی در این زمینه ایجاد شده است.

سرکوب سالانه بازار سرمایه

شاید پس از مدتی انتظاری که از بازار سرمایه داشتیم بهبود شرایط و ازسرگیری وضعیت معاملاتی مساعد بودیم که مجددا بازار شروع به ساختن وضعیتی نامطمئن برای سرمایه‌گذاران نمود و عملا مجددا شاهد ساختن چهره‌ای از بازار هستیم که هر خریداری را فراری می‌دهد.

شكايت تيك‌تاك و بايت‌دنس براي جلوگيري از فروش اجباري در امريكا

تيك‌تاك و بايت دنس در دادگاه فدرال، عليه قانوني كه به دنبال واگذاري اجباري يا ممنوعيت اين پلتفرم در امريكا است، شكايت كردند.

تخفيف‌هاي آيفون در چين كارساز شد

داده‌هاي رسمي نشان داد پس از كاهش قيمت‌ها توسط اپل و خرده‌فروشان، فروش آيفون در چين در مارس، حدود ۱۲ درصد افزايش يافت. به گزارش ايسنا، داده‌هاي دولتي نشان مي‌دهد فروش گوشي‌هاي هوشمند خارجي كه بخش عمده آن را گوشي پرچمدار اپل تشكيل مي‌دهد، در مارس نسبت به مدت مشابه سال گذشته، به ۳.۷۵ ميليون دستگاه افزايش يافته است.

آمازون وارد بازار مخابرات جهاني شد

شركت تلفونيكاي آلمان، يك ميليون مشترك شبكه نسل پنجم خود را در اواخر ماه ميلادي جاري به فضاي ابري شركت خدمات وب آمازون (AWS) منتقل خواهد كرد. به گزارش ايسنا، اين يك اقدام متهورانه از سوي فروشگاه اينترنتي آمازون براي ورود به بازار مخابرات جهاني است.

مجوز صادرات اينتل و كوالكام به هواوي باطل شد

امريكا، مجوزهايي كه به شركت‌هايي شامل اينتل و كوالكام اجازه مي‌داد تراشه‌هاي مورد استفاده در لپ‌تاپ‌ها و گوشي‌ها را به شركت سازنده تجهيزات مخابراتي هواوي صادر كنند را باطل كرد. به گزارش ايسنا، منابع آگاه اظهار كردند بعضي از شركت‌ها روز سه شنبه مطلع شدند كه مجوزشان باطل شده است. وزارت بازرگاني امريكا تاييد كرد كه تعدادي از مجوزهاي صادرات را باطل كرده اما از شركت‌هايي كه مجوزشان لغو شده است، نام نبرد.

در رويداد هفته آينده گوگل منتظر چه باشيم؟

در حالي كه رويداد گوگل در سال ۲۰۲۴ هفته آينده برگزار مي‌شود، چشم‌هاي زيادي به آن خيره شده تا ببينند چه چيزهايي در آن معرفي خواهد شد.
اينترنت زيرساخت ۳۴ درصد گران شد
تاثير افزايش قيمت پهناي باند ‌بر سرويس فيبر نوري اپراتورها

اينترنت زيرساخت ۳۴ درصد گران شد

اينترنتي كه شركت ارتباطات زيرساخت در اختيار اپراتورهاي ثابت و همراه قرار مي‌دهد ۳۴ درصد نسبت به قبل گران شد. برخي اپراتورها مي‌گويند تاثير قيمت پهناي باند بر قيمت تمام‌شده اينترنت در اپراتورهاي همراه حدود پنج درصد، براي سرويس‌هاي DSL حدود ۲۵ درصد و براي FTTH بيش از ۵۰ درصد است و به همين دليل دور جديد افزايش قيمت پهناي باند مي‌تواند تاثير مستقيمي بر سرويس فيبر نوري اپراتورها بگذارد.

مردم روز جمعه حماسه جديدي خلق كنند

احمد وحيدي در حاشيه جلسه امروز چهارشنبه هيات دولت در حضور خبرنگاران در خصوص انتخابات مرحله دوم مجلس گفت: از جمعه بيست و يكم ارديبهشت برنامه مرحله دوم انتخابات مجلس را داريم و مرحله دوم انتخابات به همان اندازه مرحله اول داراي اهميت است.
قبلی۲بعدی