روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۹۱۰۶

  تعیین سود ۱۰۹۶ ریالی هر سهم «شکبیر»: مجمع عمومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر تقسیم مبلغ یک هزار و ۹۶ ریال سود خالص هر سهم و یک هزار و ۱۰۰ ریال سود نقدی برای هر سهم این شرکت را در مجمع به تصویب رساند. به گزارش سنا، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پتروشیمی امیرکبیر برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸ در روز چهارشنبه ۲۵ تیر ماه ۱۳۹۹ برگزار شد. دستور جلسه مجمع عمومی سالانه «شکبیر» برای دوره مالی ذکر شده به شرح زیر بوده است:  استماع گزارش هیات‌مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار، انتخاب اعضای هیات‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات‌مدیره و تعیین پاداش هیات‌مدیره. براساس گزارش منتشر شده در خصوص این جلسه، خلاصه تصمیمات مجمع عمومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر عبارت است از: 

سود نقدی به ازای هر سهم به مبلغ یک هزار و ۱۰۰ ریال و سود خالص به ازای هر سهم یک هزار و ۹۶ ریال تصویب شد. سود خالص ۳ هزار و ۹۴۵ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال و زیان انباشته پایان دوره با لحاظ کردن مصوبات مجمع، ۱۴ میلیارد و ۲۷۶ میلیون ریال اعلام شد.

  مروری بر خلاصه تصمیمات مجمع عمومی «سمگا»:  مجمع عمومی گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران تقسیم مبلغ ۴۹۲ ریال سود خالص هر سهم و ۴۹ ریال سود نقدی برای هر سهم این شرکت را در مجمع به تصویب رساند. مجمع عمومی عادی سالانه گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸ در روز چهارشنبه ۲۵ تیر ماه ۱۳۹۹ برگزار شد. دستور جلسه مجمع عمومی سالانه «سمگا» برای دوره مالی ذکر شده به شرح زیر بوده است: 

استماع گزارش هیات‌مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار، انتخاب اعضای هیات‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات‌مدیره و تعیین پاداش هیات‌مدیره.

  مروری بر خلاصه مجمع عمومی «خگستر»:  مجمع عمومی شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو تقسیم مبلغ ۱۸ ریال سود خالص هر سهم و ۲ ریال سود نقدی برای هر سهم این شرکت را در مجمع به تصویب رساند. مجمع عمومی عادی سالانه شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸ در روز چهارشنبه ۲۵ تیر ماه ۱۳۹۹ برگزار شد. دستور جلسه مجمع عمومی سالانه «خگستر» برای دوره مالی ذکر شده به شرح زیر بوده است:  استماع گزارش هیات‌مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامة کثیرالانتشار، انتخاب اعضای هیات‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات‌مدیره و تعیین پاداش هیات‌مدیره.

  سود هر سهم «فولاد» افزایشی بود:  شرکت فولاد مبارکه اصفهان در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۷۰۸ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۵۸۵ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۲۱ درصدی برخوردار است. شرکت فولاد مبارکه اصفهان با سرمایه ثبت شده ۱۳۰ هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد. شرکت فولاد مبارکه اصفهان در دوره یاد شده، مبلغ ۱۴۷ هزار و ۹۵۹ میلیارد و ۸۰۸ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۷۰۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۲۱ درصدی برخوردار است. «فولاد» در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۱۲۲ هزار و ۳۰۵ میلیارد و ۱۷۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین‌ترتیب مبلغ ۵۸۵ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود. همچنین براساس این گزارش، شرکت فولاد مبارکه اصفهان در صورت‌های مالی تلفیقی ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، سود هر سهم را با افزایش ۲۳ درصدی نسبت به سال گذشته، ۹۸۰ ریال و سود خالص را ۲۰۴ هزار و ۷۳۵ میلیارد و ۹۰۲ میلیون ریال اعلام کرده بود.

  رشد ۱۳ درصدی ارزش سهام عدالت در یک هفته: ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزارتومانی در پایان معاملات بورس در روز چهارشنبه (۲۵ تیر ماه) به بیش از ۱۹ میلیون و ۲۴۶ هزار تومان رسید که نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته سوم تیر ماه به بازدهی حدود ۱۳ درصدی دست پیدا کرد. پرتفوی سهام عدالت با دارایی ۵۰۰ هزار تومان در تاریخ ۶ خرداد -نخستین روز از فروش این سهام- ارزشی بالغ بر هفت میلیون و ۸۰۰ هزار تومان داشت که از همان روز مسوولان حاضر در وزارت اقتصاد و دارایی، سازمان خصوصی‌سازی و سازمان بورس و اوراق بهادار تاکید بسیاری برای نگهداری سهام داشتند و معتقد بودند که سهام موجود در پرتفوی سهام عدالت از جمله سهم‌های با ارزش بازار سرمایه است که هر روز می‌توانند به رشدی بیش از روز گذشته دست پیدا کنند. ارزش پرتفوی سهام عدالت در تاریخ ۱۷ خرداد ماه در مقایسه با ۶ خرداد حدود دو میلیون تومان افزایش پیدا کرد و به رقمی بیش از ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید. ارزش پرتفوی در دهه ابتدایی تیرماه، به نرخ ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

 

ارسال نظر