روی کدال نشست

۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۷۱۲۹

اختصاص 17 ریال سود به ازای هر سهم «وبشهر»

شرکت توسعه صنایع بهشهر در سه ماهه نخست سال مالی 95 به صورت حسابرسی نشده مبلغ 121میلیارد و 543 میلیون ریال سود خالص کسب کرد. شرکت توسعه صنایع بهشهر با انتشار صورت‌های مالی سه ماهه منتهی به 31خرداد ماه 95 به صورت حسابرسی نشده، اقدام کرد. از درآمد این شرکت هزینه‌های عمومی، اداری کسر و سود عملیاتی دوره به مبلغ 126 میلیارد و 489 رسید.

از سود عملیاتی نیز هزینه‌های متفرقه کسر و سود خالص دوره به مبلغ 121میلیارد و 543 میلیون ریال محاسبه شد و بر این اساس مبلغ 17ریال سود به ازای هر سهم محقق شد. به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ دو هزار و 801 میلیارد و 873 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.


صورت‌های مالی یک ساله «وگستر»

شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان در دوره 12ماهه منتهی به 29 اسفندماه 94 مبلغ 196ریال زیان به هر سهم خود اختصاص داد. شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان صورت‌های مالی یک ساله منتهی به 29 اسفندماه 94 را به صورت حسابرسی شده، منتشر کرد. براساس این گزارش این شرکت در سال گذشته با سرمایه 400میلیارد ریال مبلغ 31میلیارد و 810 میلیون ریال درآمد حاصل از سود سهام و سایر درآمدهای عملیاتی داشت. از درآمد این شرکت هزینه‌های فروش، اداری و عمومی و هزینه‌های عملیاتی کسر شد و سود عملیاتی دوره به مبلغ 14میلیارد و 762میلیون ریال رسید. از سود عملیاتی دوره نیز هزینه‌های مالی و هزینه‌های غیرعملیاتی کسر شد و زیان خالص به مبلغ 78میلیارد و 292میلیون ریال به دست آمد و بر این اساس مبلغ 196ریال زیان به ازای هر سهم محقق شد. به زیان خالص دوره نیز زیان انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 158میلیارد و 627 میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.


مجوز افزایش سرمایه ۵۰ درصدی یک سهم ارزان

شرکت نورد و لوله اهواز که یکی از ارزان‌ترین سهام به شمار می‌رود، مجوز افزایش سرمایه ۵۰ درصدی را از سازمان بورس گرفت و ۷درصد رشد کرد. شرکت نورد و لوله اهواز که خرداد 88 به دلایلی چون زیاندهی و عدم اطلاع‌رسانی به موقع و... از بورس اخراج و از سال گذشته با نماد «فاهواز» در بازار پایه فرابورس درج شده مجوز افزایش سرمایه ۵۰ درصدی را از سازمان بورس گرفت و 7درصد رشد کرد. براساس این گزارش، این شرکت که با قیمت کمتر از 60 تومانی هر سهم، یکی از ارزان‌ترین سهام به شمار می‌رود با برگزاری مجمع فوق‌العاده‌یی سرمایه 376میلیارد تومانی را از محل مطالبات سهامداران انجام و آورده نقدی به بیش از 564 میلیارد تومان خواهد رساند. هدف از این تامین مالی هم اصلاح ساختار مالی، بهبود سرمایه در گردش و اصلاح ساختار نیروی انسانی است. با این رویداد، قیمت هر سهم «فاهواز» دیروز با رشد 7درصدی (قیمت پایانی) به حدود 59 تومان رسید.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر