اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۷۴۹۴

همایش آموزه‌های اسلامی، انسان معاصر و خانواده

ساری ‌همایش ملی «آموزه‌های اسلامی، انسان معاصر و نظام خانواده» از سوی موسسه پیامبر اعظم(ص) در اسفندماه سال جاری در ساری برگزار می‌شود. علی‌اصغر زکوی دبیر همایش ملی «آموزه‌های اسلامی، انسان معاصر و نظام خانواده» و رییس موسسه قرآن و عترت پیامبر اعظم(ص) ساری با اعلام خبر فوق افزود: در راستای اهداف فرهنگی، پژوهشی همایش ملی «آموزه‌های اسلامی، انسان معاصر و نظام خانواده» با همکاری مجامع علمی کشور در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی محورهای این همایش ملی را آموزه‌های اسلامی و شناخت مبانی نظری خانواده، ، آموزه‌های اسلامی و تعالی خانواده، آموزه‌های اسلامی، آسیب‌شناسی خانواده و راهکارها، آموزه‌های اسلامی، خانواده و نظام اسلامی و آموزه‌های اسلامی، خانواده و سلامت عنوان کرد و افزود: مهلت ارسال چکیده و مقالات جهت شرکت در همایش حداکثر تا روز دوشنبه ۲۰ دی‌ماه سال جاری است و زمان اجرای همایش نیز روز پنج‌شنبه ۵ اسفندماه سال جاری خواهد بود. دبیر همایش ملی «آموزه‌های اسلامی، انسان معاصر و نظام خانواده» از علاقه‌مندان خواست تا آثار خود را به پایگاه اطلاع‌رسانی همایش ملی «آموزه‌های اسلامی، انسان معاصر و نظام خانواده» که به زودی اعلام خواهد شد، ارسال کنند. زکوی اظهار کرد: با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می‌شود، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و مقالات پذیرفته شده از امتیازات علمی با دریافت گواهی برخوردار خواهند شد.


مصرف یک‌میلیارد مترمکعب گاز طبیعی

بیرجند ‌مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان‌جنوبی از مصرف نزدیک به یک‌میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در 9 ماهه امسال در سطح استان خبر داد. فرشید دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار تعادل در بیرجند با اعلام این خبر افزود: بخش نیروگاهی در استان با قریب به 700 میلیون متر مکعب گاز طبیعی با 70درصد بیشترین میزان مصرف گاز طبیعی را به خود اختصاص داده است و پس از آن بخش‌های خانگی، تجاری و عمومی با مصرف نزدیک به 170میلیون مترمکعب، 17درصد میزان مصرف گاز را در 9ماهه نخست امسال به خود اختصاص داده است. وی اظهارداشت: همچنین در بخش‌های صنعتی، سیمان و حمل و نقل نیز در مجموع 13درصد گاز طبیعی در استان مصرف شده است. دشتی با اشاره به اینکه درحال حاضر 19 شهر و 170 روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار است، بیان کرد: بیش از 90درصد خانوار شهری و 31درصد خانوار روستایی استان تحت پوشش گاز طبیعی هستند.


همایش پژوهش، تحقیقات و فناوری و مشارکت

اراک به گزارش روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی، همایشی علمی، پژوهشی، فرهنگی و مشارکتی با حضور عبداله گیتی‌منش مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی و جمعی از کارکنان واحدهای مختلف و پژوهشگران منطقه استان مرکزی در سالن آموزش این منطقه برگزار شد. در این همایش مدیر منطقه در خصوص تعریف فرآیند پژوهش و اهمیت آن در بهبود فرآیندها و رفع برخی چالش‌ها برای ارائه خدمت بیشتر و بهتر به مردم و رضایتمندی بیشتر آنها مطالبی ارائه و از کارکنان منطقه خواست با همکاری واحد پژوهش نسبت به تولید ایده و پردازش آن و رسیدن به یک نتیجه مفید تلاش کنند. در ادامه این مراسم علی چنانی به عنوان دبیر واحد پژوهش فرآیند بررسی یک پژوهش از آغاز تا پایان را بیان و از عملکرد چند ماهه این واحد گزارشی ارائه داد. سپس از کتاب واژه‌های بی‌رنگ نوشته خانم مریم سرشوق همسر سعید یونسی‌پور از کارکنان واحد سرویس‌های صنعتی منطقه رونمایی و از آنها تجلیل شد. همچنین از برترین‌های واحد نظام مشارکت، اعضای جدید و قدیم کمیته پژوهش، مقالات برتر، برترین‌های طرح تکریم و صیانت از حقوق مردم و شهروندمداری و عفاف و حجاب و واحدهای برتر در حوزه پژوهش وپژوهشگران برتر این منطقه و همچنین برگزید‌گان مسابقه علمی، پژوهشی و فرهنگی تجلیل شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر