اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۲۵۲۱

نشت یابی خطوط لوله منطقه 9 عملیات انتقال گاز

گرگان| داودی‌نژاد با اعلام خبر نشت‌یابی خطوط لوله منطقه 9 عملیات انتقال گاز در 6 ماهه اول سال 95 گفت: در 6 ماهه اول سال 1395 به همت پرسنل واحد نشت‌یابی امور بازرسی فنی بیش از 1300کیلومتر از خطوط لوله این منطقه نشت‌یابی شد. مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز در ادامه با اشاره به اهمیت نشت‌یابی و اهتمام ویژه به این امر در جهت اطمینان از انتقال مستمر و پایدار گاز، حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از بروز حوادث مالی و جانی و اتلاف سرمایه ملی اظهار امیدواری کرد که با تلاش واحد بازرسی فنی و همکاری کلیه پرسنل منطقه 9 انتقال گاز، انتقال پایدار و مستمر گاز به مناطق تحت پوشش این منطقه عملیاتی با قوت انجام گیرد.


بسته‌های ترکیبی متنوع جدید رایتل

تهران| رایتل با تکذیب حذف برخی از بسته‌های اینترنت اعلام کرد نه تنها هیچ یک از بسته‌ها حذف نشده است بلکه بسته‌های جدید برای پوشش نیاز تمامی مشترکین به فهرست بسته‌های رایتل اضافه شده است.

به گزارش روابط عمومی رایتل، این اپراتور اعلام کرد از بسته‌های تشویقی پیشین هیچ کدام برای فصل پاییز حذف نشده است. براساس این گزارش رایتل همواره در تلاش است تا با اضافه کردن بسته‌های متنوع شرایطی فراهم آورد تا مشترکین قدرت انتخاب بیشتری داشته باشند و بسته انتخابی پاسخگوی نیازشان باشد. براساس این خبر: خانوده دکا نیز همچنان در سبد محصولات رایتل وجود دارد و مشترکین اعتباری می‌توانند با فعال‌سازی بسته مورد نظر خود از امکان مکالمه و پبامک درون شبکه نامحدود، ماهانه با پرداخت تنها 5 هزار تومان برخوردار شوند. همچنین بسته‌های استثنایی خانواده بی‌نهایت برای مشترکین دایمی نیز برای نخستین بار در کشور از سوی رایتل ارائه شده که مشترکین دایمی رایتل می‌توانند با فعال‌سازی هر یک از این بسته‌ها با توجه به نیاز خود در هزینه ارتباطات خود به صورت چشمگیر صرفه‌جویی کنند. این خبر می‌افزاید: رایتل در جهت فراهم آوردن شرایط مناسب برای مشترکین خود که تمایل به صرفه‌جویی در هزینه‌های تماس صوتی با مشترکین اپراتورهای دیگر را دارند نیز بسته مکالمه صوتی برون و درون شبکه 500 دقیقه‌یی با قیمت 17هزار تومان و با تخفیف 60 درصدی را برای نخستین بار در کشور ارائه کرده است. شایان ذکر است، بسته‌های ترکیبی جدید نیز تا پایان مهر ماه به بسته‌های فعلی اضافه خواهد شد تا نیازهای اقشار با هزینه‌کرد ارتباطی کمتر را نیز تامین کند.


مدیرعامل گاز مازندران، مدیر موفق ملی شد

ساری| همزمان با آخرین روز بزرگداشت هفته دفاع مقدس و نخستین اجلاسیه بین‌المللی مدیریت و فرصت‌های سرمایه‌گذاری؛ نشان ملی مدیریت موفق در حمایت از تولیدات ملی و تندیس برترین حامی اقتصاد ملی در صنعت نفت به «محمداسماعیل ابراهیم‌زاده» مدیرعامل شرکت گاز مازندران اهدا شد. در این اجلاس که با حضور جمع کثیری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران مجموعه‌های توانمند کشور، فعالان اقتصادی، کارشناسان و صاحبنظران برگزار شد، هیات داوران اجلاس پس از بررسی مستندات و مدارک ارائه شده گواهینامه استاندارد بین‌المللی سرعت، امنیت و دسترسی برتر در ارائه خدمات مطابق با استانداردهای جهانی به شرکت گاز مازندران اعطا کرد. همچنین با عنایت به مدارک و مستندات ارائه شده و بررسی صورت گرفته از سوی دبیرخانه اجلاسیه از بین مجموعه تولیدی و خدماتی، نشان ملی مدیریت موفق در حمایت از تولیدات ملی و تندیس برترین حامی اقتصاد ملی در صنعت نفت به مدیرعامل شرکت گاز مازندران اعطا شد. از دیگر برنامه‌های این اجلاس امضای لوح تجدید میثاق جامعه صنعت، معدن و تجارت کشور با مقام معظم رهبری توسط فعالان اقتصادی بود.نخستین اجلاس مدیریت و فرصت‌های سرمایه‌گذاری با رویکرد تجلیل از مدیران موفق جهان اسلام، هفتم مهر ماه در مرکز اسناد و کتابخانه ملی توسط گروه بین‌الملل عصر نوین و گروه اسپرلوس برگزار شد.


معرفی 2 رقم جدید گندم در اردبیل

اردبیل| رییس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل از معرفی 2رقم جدید گندم نان «هشترود» و «صایین» برای مناطق سردسیر دیم در این مرکز خبر داد. حسین کربلایی دیروز گفت: مشارکت فعال محققان این مرکز تحقیقاتی منجر به معرفی این ارقام شده است که در مقایسه با ارقام رایج منطقه از لحاظ خصوصیات زراعی، عملکرد دانه، مقاومت به بیماری‌ها و تنش خشکی برتری بسیار خوبی دارند. وی عادت رشد زمستانه، زودرسی، تحمل در برابر سرما و تنش خشکی، مقاوم به خوابیدگی و ریزش دانه و تحمل در برابر بیماری‌های زنگ زرد و فوزاریوم، کیفیت مطلوب پخت و برتری عملکرد دانه نسبت به ارقام رایج منطقه از دیگر ویژگی‌های رقم‌های جدید برشمرد. وی اضافه کرد: رقم گندم هشترود و صایین در سال‌های اخیر از بین ارقام امیدبخش غلات دیم انتخاب شده و کارهای اولیه تکثیر بذر آن در ایستگاه به خوبی انجام می‌گیرد. وی اضافه کرد: استان اردبیل با دارا بودن حدود 1.1درصد از مساحت کل کشور، 4.8درصد از زمین‌های زراعی به وسعت 687 هزار و 135هکتار و یک درصد باغ‌های کشور به وسعت 3.293هکتار سهم عمده‌یی در زمینه تولید محصولات کشاورزی و باغی در سطح کشور دارد.


ساخت مجهزترین پایانه مسافری دریایی کشور

چابهار| مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: بهره‌برداری از مرحله نخست طرح توسعه بندر شهید بهشتی اواخر امسال و ساخت و افتتاح مجهزترین پایانه مسافری دریایی کشور با زیربنای چهارهزارمتر مربع از دستاوردهای دولت تدبیر و امید در چابهار است. بهروز آقایی دیروز در مراسم هفته دریانوردی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب و دولت نگاه مثبت به توسعه زیرساخت‌های بندر چابهار دارند. وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های دریا و کشتیرانی از ضرورت‌های اجتناب‌ناپذیر و از عوامل مهم توسعه و پیشرفت هر منطقه به ویژه بندر چابهار است. وی ادامه داد: اقتصاد و توسعه پایدار بر مبنای اقتصاد دریامحور استوار است و استفاده از نعمت‌های خدادادی دریا می‌تواند تضمین‌کننده توسعه و پیشرفت هر منطقه باشد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر