میزبانی ششمین دوره مسابقات بانوان بیمه سلامت

۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۱۹۴۰

آذربایجان شرقی|

اداره کل بیمه سلامت استان آذربایجان شرقی به عنوان میزبان با آمادگی کامل به استقبال ششمین دوره مسابقات ورزشی بانوان سازمان می‌رود.

به گزارش «تعادل»، مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان شرقی در تشریح برنامه‌های این دوره از مسابقات گفت: ششمین دوره مسابقات ورزشی بانوان سازمان در تاریخ‌های 8 و 9 اردیبهشت 95 به مناسبت هفته سلامت و روز ملی خلیج‌فارس برگزار می‌شود و اداره کل نیز آمادگی کامل برای برگزاری این مسابقات کشوری را دارد.

وحید مجیدی افزود: در این دوره از مسابقات 98 ورزشکار زن در چهار رشته ورزشی شنای کرال سینه، بدمینتون، دوچرخه‌سواری جاده‌یی و تنیس روی میز از ادارات کل استان‌های کشور به رقابت می‌پردازند.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی منسجم و مطلوبی برای میزبانی مسابقات از دی ماه سال 94 و با هماهنگی کارگروه زنان سازمان انجام شده است و با همکاری‌های بین بخشی کلیه برنامه‌های اجرایی به پایان رسیده و منتظر ورود میهمانان و ورزشکاران عزیز استان‌ها به شهر نخستین‌ها هستیم. مدیرکل بیمه سلامت استان با تاکید بر اینکه این مسابقات به‌صورت استاندارد و براساس قوانین کشوری برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: برای برگزاری خوب و استاندارد این مسابقات، کلیه برنامه‌های داوری و برگزاری مسابقات ورزشی توسط هیات‌های ورزشی استان انجام خواهد شد و ورزشکاران عزیز هیچ گونه دغدغه‌یی در این خصوص نداشته باشند. وی ابراز امیدواری کرد که این مسابقات بتواند روحیه کاری و معنوی ورزشکاران را بیش از پیش بهبود بخشد و شاهد استمرار آن در راستای توانمند‌سازی جسمی و روحی بانوان در سال‌های آتی باشیم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر