هتل‌های شهرهای میزبان جام جهانی روسیه مرتکب 539 تخلف شدند

۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۰:۲۳:۳۲
کد خبر: ۱۱۹۴۶۹

سازمان فدرال حمایت از مصرف‌کنندگان روسیه، در آستانه جام جهانی فوتبال در این کشور، هتل‌های شهرهای میزبان جام جهانی را برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها تحت کنترل شدید قرار داده و تا امروز توانسته است 539 مورد تخلف را شناسایی کند.

شبکه تلویزیونی راشاتودی با اعلام این خبر افزود: این هتل‌ها بهای بیش از میزان تعیین شده برای ارائه خدمات دریافت می‌کردند که تخلف محسوب می‌شود. علاوه بر آن 110هتل هم فاقد مدارک لازم بودند.

هتل‌های متخلف در مجموع 4.4میلیون روبل(حدود 80 هزار دلار) جریمه شدند و در 169مورد نیز اخطار داده شد.

در 168 مورد نیز علیه هتل‌های متخلف به دادگاه شکایت شده است.

به گزارش ایرنا، راشاد تودی نوشت: این بازرسی‌ها از روز دوم ماه آوریل آغاز شده است و در مجموع 1138هتل مورد بازرسی قرار گرفتند.

سازمان فدرال حمایت از مصرف‌کنندگان روسیه پیشتر هشدار داده بود بصورت روزانه هزینه اقامت هتل‌ها و فهرست هتل‌هایی که حد نصاب مجاز برای قیمت‌ها را رعایت نکرده‌اند، منتشر خواهد کرد.

بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال از 24خرداد تا 24تیر ماه 1397 در 12ورزشگاه واقع در 11شهر روسیه برگزار می‌شود.

شهرهای مسکو(ورزشگاه‌های لوژنیکی و اوتکریتیه آرنا)، سوچی(ورزشگاه المپیک فیشت)، ولگوگراد (ورزشگاه مرکزی)، روستوف-نا-دونو(ورزشگاه روستوف آرنا)، قازان(کازان آرنا)، سارانسک(ورزشگاه موردوویا آرنا)، سن‌پترزبورگ(ورزشگاه کرستوفسکی)، سامارا (ورزشگاه سامارا)، نیژنی نووگوراد (ورزشگاه نیژنی نووگورود)، یکاترینبورگ (ورزشگاه مرکزی) و کالینینگراد (ورزشگاه کالینینگراد) 11شهر میزبان جام جهانی 2018

هستند.

تیم ملی فوتبال ایران یکی از 32تیم حاضر در این رقابت‌ها در گروه مرگ با اسپانیا، پرتغال و مراکش همگروه شده است.

ایران در نخستین دیدار خود باید 15ژوئن(25خرداد 97) ساعت 18:30 به وقت ایران در ورزشگاه سنت پترزبورگ برابر مراکش، در دومین دیدار در ساعت 21:30 روز 20ژوئن (30خرداد 97) در ورزشگاه کازان به مصاف تیم ملی اسپانیا قهرمان پیشین جام جهانی فوتبال و در سومین بازی گروهی خود در ساعت 21:30 روز 25ژوئن (4تیر 97) در سارانسک با یاران کریستین رونالدو پرتغالی مدافع عنوان قهرمانی اروپا بازی می‌کند.

 

ارسال نظر