ویژه

۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۸۲۹۱۸

مشعل گاز در مناطق کوهستانی مازندران روشن شد

گازرسانی به مناطق کوهستانی و دورافتاده مازندران از مهرماه سا ل ۹۶ همزمان با بهره‌برداری از طرح بزرگ خط ۴۲ اینچ دامغان - کیاسر - ساری در دستور کار دولت قرار گرفت و حذف مصرف سوخت فسیلی و پایان دادن به برداشت چوب از جنگل برای سوخت از اهداف گازرسانی به این مناطق اعلام شد. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران، «مقدم بیگلریان» سرپرست شرکت گاز مازندران با اظهار اینکه طرح گازرسانی به 11 روستا در بخش‌ چهاردانگه ساری و یک روستا در بخش هزارجریب شهرستان نکاء به بهره‌برداری رسید، گفت: با گازدار شدن این روستاها و انجام فرایند اشتراک‌پذیری، 510 خانوار روستایی و بیش از یک هزار و 550 واحد مسکونی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند. وی همچنین با بیان اینکه برای پروژه گازرسانی به این روستاها 100 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است، اظهار کرد: برای گازرسانی به این روستاها 70 کیلومتر شبکه‌گذاری اجرا و بیش از یک هزار و 400 هزار علمک نصب شده است. سرپرست شرکت گاز مازندران با بیان اینکه هم‌اکنون 99.9 درصد جمعیت شهری و 95 درصد جمعیت روستایی مازندران از نعمت گاز طبیعی برخوردارند گفت: شرکت گاز تمام تلاش خود را برای گازرسانی به روستاهای باقیمانده که قابلیت گازرسانی را دارند، به کار بسته است. بیگلریان با اشاره به اینکه اکنون گاز طبیعی در شبکه‌های زیرساختی استان به حد کافی وجود دارد و نیاز نیست حتی یک لیتر سوخت فسیلی در بخش‌های خانگی استان مازندران مصرف شود، ادامه داد: طرح گازرسانی، یک پروژه زیرساختی مهم برای توسعه رفاه و حفاظت از محیط زیست است که شرایط مناسب برای ماندگاری جنگل و محیط زیست را افزایش می‌دهد. یادآور می‌شود روستاهایی که اخیرا گازدار شدند شامل؛ کسوت، حاجیکلا، روشن کوه، سادات محله، ششک، کارنام، مزده، کجرستاق، کندس بن، آخورد و کلاکرده از بخش چهاردانگه ساری و روستای ملاخیل هزارجریب نکاء می‌باشند.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه: 

سرمایه‌های انسانی کلید پیشروی کارآمد و بقای یک سازمان است

دکتر محمد یاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه روز شنبه 17 مهرماه در جلسه شورای معاونین این شرکت، مهندس مهدی کفایت را که سابقه مدیریت قراردادهای خرید و مدیریت کنترل مواد شرکت فولاد مبارکه را در کارنامه خود دارد به عنوان معاون جدید سرمایه‌های انسانی و سازماندهی و آقای مجتبی پوربافرانی را که پیش از این در سمت مدیر امور مالی مشغول به فعالیت بود به عنوان مدیر حوزه مدیرعامل شرکت منصوب نمود. مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در ادامه جلسه شورای معاونین این شرکت، ضمن اشاره به تعالی سازمانی شرکت، همسوسازی و بهینه‌سازی افراد با اهداف و نیازهای کسب و کار جهت دستیابی به عملکرد برتر را به عنوان یک رویکرد جدید از مدیریت سرمایه‌های انسانی در داخل شرکت مطرح کرد. محمدیاسر طیب‌نیا با اشاره به ارزش بالای کارکنان به عنوان سرمایه انسانی در سازمان گفت: حوزه سرمایه‌های انسانی به مدیریت کارکنان برای بهبود کیفیت زندگی کاری در داخل و خارج سازمان پرداخته و می‌کوشد تا برتوانمندی‌ها و دانش کارکنان بیفزاید. در این راستا استخدام استعدادها، جهت‌دهی درست این استعدادها، ایجاد حس خودکفایی و آماده‌سازی آنها برای رویارویی با شرایط پیچیده آینده و نهایتا رشد و بهینه‌سازی سرمایه‌های انسانی، جزو اولویت‌های شرکت فولاد مبارکه می‌باشد. طیب نیا در ادامه انتظار خود از معاونت جدید سرمایه‌های انسانی و سازماندهی را ایجاد احساس تفاوت در نگاه مدیریت به کارکنان بیان کرد و افزود: جهت ایجاد این احساس متفاوت، نیاز به تغییر رویکردهای این معاونت و حرکت به سمت ایجاد اشتیاق و اثربخشی کارکنان به جای رضایت کارکنان، رسیدن به همکاری و مشارکت کارکنان به جای کنترل کارکنان، متقاعد‌سازی به جای قدرت سازمانی، مشاهده نقاط قوت پرسنل و کمک به رفع نقاط قابل بهبود پرسنل و نگاه انسانی به کارکنان به عنوان سرمایه‌های شرکت می‌باشد.

برگزاری انتخابات اعضای جدید هیات‌مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی سلمانشهر

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران از برگزاری پنجمین انتخابات اعضای جدید هیات‌مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی سلمانشهر خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی مازندران، یاسر امینی در جلسه برگزاری مجمع عمومی عادی و عادی به‌طور فوق‌العاده شرکت خدماتی شهرک صنعتی سلمانشهر گفت: تولیدکنندگان با وجود شرکت‌های خدماتی، بهتر می‌توانند معضلات واحد خود را حل کنند و نقش بخش خصوصی در اداره امور شهرک ها و نواحی صنعتی، موجب افزایش راندمان تولید می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران افزود: اصلاح اساسنامه و تصویب بندهای اصلاحی، بررسی صورت‌های مالی، گزارش عملکرد هیات‌مدیره و انتخاب اعضاء هیات‌مدیره جدید از اهم برنامه‌های تشکیل این جلسه در شهرک صنعتی سلمانشهر بوده است. امینی اظهار داشت: حضور شرکت های خدماتی بمنظور حفظ و اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی تأثیر فراوانی در فعالیت های  بهینه تولیدکنندگان دارد. وی تصریح کرد: شهرک صنعتی سلمانشهر دارای شرایط مناسب اقتصادی در منطقه است که مزیت خوبی برای استقبال سرمایه‌گذاران کارآفرین محسوب می‌شود. در پایان این جلسه، با برگزاری پنجمین انتخابات، آقایان عربشاهی، کرامتی‌نیا، صادقی، خانی و علیپور به عنوان اعضای اصلی و معلمی و نیکزاد مقدم به عنوان اعضای علی‌البدل و هاشمی نیز به عنوان بازرس هیات‌مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی سلمانشهر انتخاب و معرفی شدند.

 

ارسال نظر