فصل داغ اکران‌ها

۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۹۸۶
فصل داغ اکران‌ها

این روزها سالن‌های سینمایی و تئاتری همزمان با تعطیلات عید سعید فطر پذیرای علاقه‌مندان به سینما و تئاتر هستند و فرصت خوبی برای تماشای فیلم‌ها و تئاترهای جدید فراهم شده است. به گزارش ایسنا، در سینماهای کشور به تازگی فیلم‌های تازه‌یی به پرده رفته‌اند که یکی از آنها در جشنواره فیلم فجر مورد استقبال قرار گرفت و یکی دیگر هم این روزها با حاشیه‌هایی روبه‌رو شده است.

«رگ خواب» جدیدترین ساخته حمید نعمت‌الله با بازی لیلا حاتمی از فیلم‌های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر بود که لیلا حاتمی برای بازی در آن سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد. در این فیلم که به ماجرای عاشق شدن یک زن و سختی‌های او که تا پیدا شدن راهی تازه در زندگی‌اش ادامه دارد، می‌پردازد. لیلا حاتمی و کورش تهامی از بازیگران اصلی هستند. یکی از اتفاقات ویژه این فیلم خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی سهراب پورناظری است که پیش از این هم با نعمت‌الله همکاری داشتند و این‌بار آلبومی را با نام «رگ خواب» پیش از اکران فیلم منتشر کردند.

«اکسیدان» به کارگردانی حامد محمدی دیگر فیلم تازه این روزهای سینماهاست که با بازی امیر جعفری و جواد عزتی در سینماها اکران می‌شود و البته از سوی حوزه هنری تحریم شده است. در خلاصه داستان این فیلم کمدی که شبنم مقدمی، شقایق دهقانی، رضا بهبودی، لیندا کیانی و علی استادی از دیگر بازیگران آن هستند، آمده است: اصلان اگر می‌دانست گرفتن ویزا این همه دردسر دارد، اصلا عاشق نمی‌شد. آخرین ساخته پوران درخشنده هم یکی دیگر از فیلم‌های این روزهای سینماهاست که فرهاد اصلانی، مریلا زارعی و بهنوش طباطبایی بازیگران اصلی آن هستند.

«زیر سقف دودی» داستانی از طلاق عاطفی را در یک خانواده روایت می‌کند.

«مالیخولیا» به کارگردانی مرتضی آتش زمزم نیز یکی دیگر از فیلم‌های تازه به پرده آمده سینماهاست که محمدرضا هدایتی، لیلا اوتادی، لاله اسکندری، نادر فلاح و محمد فیلی در آن بازی کرده‌اند.

 

ارسال نظر