تلنگری برای توجه به دنیای کودکان

۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۵۱۴۶
تلنگری برای توجه به دنیای کودکان

کارگردان «منو ببین» با اشاره به ساخت این انیمیشن اظهار کرد که مساله آن تلنگر زدن به پدر و مادرها برای توجه بیشتر به دنیای کودکان است.

رضا مهرانفر کارگردان انیمیشن کوتاه «منو ببین» که ساخت آن را به تازگی به پایان رسانده است، گفت: «منو ببین» اثر کوتاهی است با زمان سه دقیقه که به مساله اضطراب در کودکان می‌پردازد و به سفارش سازمان بهزیستی کشور ساخته شده است.

او درباره جزئیات ساخت این اثر توضیح داد: ما کار روی فیلمنامه و ساخت اثر را در اردیبهشت ۹۶ شروع کردیم و بیش از یک سال درگیر بودیم و در حال حاضر نیز بنا داریم آن را به جشنواره‌های معتبر داخلی و خارجی بفرستیم. این کارگردان عنوان کرد: این انیمیشن تلنگری به پدر و مادرهاست تا بگوییم کودکان دنیا را به گونه دیگری می‌بینند و حتی می‌فهمند که بزرگ‌ترها این دید را ندارند و به دنیای آنها توجه نمی‌کنند.

کارگردان مجموعه «کودک شو» شبکه نسیم در پایان اظهار کرد: فیلم‌ها و آثار کودک تلنگری هستند تا به این دنیای کودکانه بیشتر توجه کنیم. در «کودک شو» ما می‌خواهیم به پدر و مادرها نشان دهیم که چقدر با کودکان خود ارتباط مفید و سازنده دارند و بسیاری از آنها وقتی به برنامه می‌آیند و سوالاتی را از آنها درباره فرزندشان می‌پرسیم، غافلگیر می‌شوند.

 

 

ارسال نظر