روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۴۰۰۷

  سود ۴۶۹ریالی برای هرسهم «چکاپا» در ۹ماه: شرکت گروه صنایع کاغذی پارس در صورت‌های مالی ۹ماهه اعلام کرد که سود هرسهم را ۴۶۹ریال پوشش داده است.شرکت گروه صنایع کاغذی پارس در اطلاعات و صورت‌های مالی ۹ماهه منتهی به ۳۱مرداد۱۳۹۸ برای هرسهم ۴۶۹ریال سود پوشش داده است. این شرکت در گزارش منتشر شده خود سود عملیاتی را یک هزار و ۱۹۰میلیارد ریال، سود خالص را یک هزار و ۱۰۵میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را یک هزار و ۵۴میلیارد ریال اعلام کرد.«چکاپا» در تشریح اهداف خود در رابطه با تولید و فروش محصولات اعلام کرده است که به منظور افزایش ظرفیت خمیرسازی، جایگزینی تولید کاغذ فلوتینگ با کاغذ دولایه رو سفید (top white)، کاهش بهای تمام شده محصولات، از حدود یک‌سال پیش برنامه‌هایی در دست اقدام بود که بهبود عملکرد کوره آهک واحد ریکاوری بویلر، راه‌اندازی واحد‌های پیت‌گیری جدید، محوطه‌سازی برای دپوی باگاس از جمله این اقدامات بوده است.همچنین بخشی از دارایی‌های در جریان ساخت که در صورت‌های مالی ۶ماهه اشاره و اکنون بخشی از آن به بهره‌برداری رسیده در راستای حصول این اهداف بوده است. همانطور که اشاره شد برنامه جایگزینی تولید کاغذ دولایه به جای کاغذ فلوتینگ یکی از برنامه‌های توسعه محصول این شرکت است. این شرکت پیش بینی کرد که با راه‌اندازی شرکت پارس طبیعت، سود هر سهم شرکت کاغذ پارس به دلیل ۹۹.۹۹درصدی مالکیت در آن شرکت در طول یک‌سال به مبلغ ۷۵۰ریال افزایش یابد. همچنین هدف از اجرای طرح در شرکت پارس طبیعت سلولز، تولید روزانه۴۰تن ظروف یک‌بار مصرف سلولزی است.

  درآمد «بمپنا» افزایشی شد: شرکت تولید برق عسلویه مپنا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به پذیرش مابه التفاوت درآمد آمادگی و انرژی معوقات سال ۱۳۹۸، درآمد مرداد با رشد همراه شده است.شرکت تولید برق عسلویه مپنا در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ اعلام کرده است که نرخ فروش آمادگی نیروگاه و انرژی نیروگاه به ترتیب ۲۷۱ و ۲۸۵ریال در هر کیلووات بوده که نسبت به مرداد۱۳۹۸ با رشد همراه شده است.«بمپنا» در این گزارش مبلغ فروش خود را ۲۶۶میلیارد و ۱۲۴میلیون ریال اعلام کرد. این در حالی است که مبلغ فروش این شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان ۳۱شهریور۱۳۹۸ به یک هزار و ۲۷۴میلیارد و ۸۴۱میلیون ریال بالغ شده است. این شرکت در خصوص افزایش درآمد مرداد ماه سال۱۳۹۸ نسبت به پیش بینی‌های صورت گرفته قبلی افزود: عمده دلایل مربوطه به پذیرش مابه التفاوت درآمد آمادگی و انرژی معوقات سال۱۳۹۸ بوده که در مجموع به مبلغ ۱۶میلیارد ریال و افزایش درآمد انرژی مرداد۱۳۹۸ به مبلغ ۲۲میلیارد ریال رسید.

  رشد ۱۶.۷هزار میلیارد ریالی پرتفوی بورسی «وآتی»: شرکت گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند در صورت وضعیت پرتفوی خود برای دوره مالی یک ماهه اعلام کرد که با توجه به صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس با رشد ۱۶هزار و ۷۸۵میلیارد و ۷۰۱میلیون ریال منتشر شده است.شرکت گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند در صورت وضعیت پرتفوی یک ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ از رشد ۱۶هزار و ۷۸۵میلیارد و ۷۰۱میلیون ریالی پرتفوی سهام شرکت‌های پذیرفته شده خبر داد.در این گزارش اعلام شده است که بهای تمام شده پرتفوی «وآتی» با افزایش ۷۰میلیارد و ۷۴۵میلیون ریالی به ۳هزار و ۳۲۳میلیارد ریال رسیده و همچنین ارزش بازار آن با رشد ۶۶۲میلیارد و ۶۱۶میلیون ریالی به ۲۰هزار و ۱۰۹میلیارد و ۸۵میلیون ریال بالغ شده است.این شرکت در دوره مورد گزارش، کل مبلغ واگذاری را ۲۷۰میلیارد و ۹۵۲میلیون ریال و سود این واگذاری را ۲۰۴میلیارد و ۲۰۳میلیون ریال اعلام کرد. در دوره یک ماهه «وآتی» کل مبلغ بهای تمام شده سهام خریداری شده در بورس ۱۳۷میلیارد و۴۹۴میلیون ریال اعلام شده است.

  افزایش درآمد در 3 شرکت پتروشیمی: شرکت‌های پتروشیمی شیراز، پتروشیمی پردیس و سرمایه‎گذاری صنایع شیمیایی ایران با انتشار گزارش عملکرد فعالیت منتهی یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه اعلام کردند درآمد تجمعی آنها تا انتهای تاریخ یاد شده، به صورت افزایشی بوده است.

شرکت پتروشیمی شیراز در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۲ هزار و ۸۳۲ میلیارد و ۶۶۴ میلیون ریال درآمد داشته است. «شیراز» براساس عملکرد ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۱۷ هزار و ۴۸۰ میلیارد و ۲۱۷ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۵۶ درصدی را نشان می‌دهد.شرکت پتروشیمی پردیس در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود یک هزار و ۶۸۰ میلیارد و ۷۷۱ میلیون ریال درآمد داشته است. «شپدیس» براساس عملکرد ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۵۳ هزار و ۹۰۳ میلیارد و ۷۰۳ میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، حکایت از افزایش ۷۳ درصدی دارد.شرکت سرمایه‎گذاری صنایع شیمیایی ایران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود یک هزار و ۶۸۴ میلیارد و ۳۱۲ میلیون ریال درآمد داشته است.«شیران» براساس عملکرد ۶ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۱۳ هزار و ۷۳۶ میلیارد و ۷۲۸ میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته افزایش ۱۰۲ درصدی را نشان می‌دهد.

 

ارسال نظر