روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۳۶۰

 افزایش سود در عملکرد 6 ماهه: شرکت پست بانک اطلاعات و صورت‌های مالی میان‌دوره‌یی 6 ماهه منتهی به 31شهریور ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل 3هزار و 233میلیارد و 451میلیون ریال منتشر کرد. همچنین شرکت با انتشار عملکرد 6 ماهه خود اعلام کرد در دوره یاد شده مبلغ 6 میلیارد و 365میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 2ریال سود به ازای هر سهم محقق کرد که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 100درصد افزایش داشت. گفتنی است، این شرکت در دوره مشابه سال مالی قبل مبلغ یک ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داده بود. افزون بر این با افزوده شدن زیان انباشته ابتدای سال به سود خالص دوره در نهایت مبلغ یک هزار و 427میلیارد و 352میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

 صورت‌های مالی 9ماهه تهران شیمی: شرکت داروسازی تهران شیمی اطلاعات و صورت‌های مالی میان‌دوره‌یی 9ماهه منتهی به 31شهریور ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه 148هزار و 500 میلیون ریال منتشر کرد. همچنین شرکت با انتشار عملکرد 9ماهه خود اعلام کرد در دوره یاد شده، مبلغ 314میلیارد و 437میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 2هزار و 117ریال سود به ازای هر سهم محقق کرد که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 10درصد کاهش داشت. گفتنی است این شرکت در دوره مشابه سال مالی قبل مبلغ 2هزار و 340ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داده بود. براساس این گزارش با افزوده شدن سود انباشته ابتدای سال به سود خالص دوره در نهایت مبلغ یک هزار و 271میلیارد و 101میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

 سود 28ریالی «والبر»: شرکت گروه دارویی البرز(گروه سرمایه‌گذاری البرز) اطلاعات و صورت‌های مالی 6 ماهه منتهی به 31شهریور ماه 96 را حسابرسی شده و با سرمایه معادل سه هزار و صد میلیارد و صد میلیون ریال منتشر کرد. همچنین شرکت با انتشار عملکرد 6 ماهه خود اعلام کرد در سال مالی 96 معادل 88 میلیارد و 28میلیون ریال سود خالص داشت و بر این اساس مبلغ 28 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 73درصد کاهش داشت. گفتنی است این شرکت در سال مالی قبل مبلغ 105ریال سود به ازای هر سهم محقق کرده بود. بر این اساس به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد.

 افزایش 113درصدی عملکرد لامیران: شرکت لامیران اطلاعات و صورت‌های مالی 6 ماهه منتهی به 31شهریور ماه 96 را حسابرسی شده و با سرمایه معادل 60 میلیارد ریال منتشر کرد. همچنین شرکت با انتشار عملکرد 12ماهه گذشته خود اعلام کرد در سال مالی 96 معادل 27میلیارد و 896 میلیون ریال سود خالص داشت و بر این اساس مبلغ 465ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 113درصد افزایش داشت. گفتنی است این شرکت در سال مالی قبل مبلغ 218ریال سود به ازای هر سهم محقق کرده بود. افزون بر این به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 4میلیارد و 93میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

 شفاف‌سازی قیمت سهام «شلیا»: شرکت مواد ویژه لیا درباره نوسان قیمت سهام با ارسال اطلاعیه‌یی در سامانه کدال شفاف‌سازی کرد. همچنین شرکت در نامه‌یی به سازمان بورس درباره کاهش قیمت سهام شفاف‌سازی کرد. بر این اساس «شلیا» اعلام کرده است: از تاریخ گزارشگری قبلی که مربوط به صورت‌های مالی و گزارش تفسیری مدیریت بود تا مقطع فعلی، تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده  است.

 

ارسال نظر