ترسیم چشم‌انداز آینده

۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۹۲۳۰
ترسیم چشم‌انداز آینده

جلسه مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت پالایش نفت اصفهان با حضور دارندگان 62/85 درصد از سهامداران برگزار شد. جلسه‌ای که در جریان آن ضمن تشریح عملکرد گذشته چشم‌اندازی از مهم‌ترین برنامه‌های پیش رو نیز ارایه شد.

به گزارش خبرنگار تعادل از اصفهان پس از قرائت دستور جلسه، مجمع وارد دستور جلسه شد. ابتدا گزارش فعالیت هیات‌مدیره در رابطه با عملکرد و سپس گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی درخصوص صورت‌های مالی سال مالی منتهی به 30/12/1395 قرائت و مجمع پس از بحث و بررسی و انجام مذاکرات لازم و با توجه به تکالیف و رهنمودهای مندرج در صورت خلاصه مذاکرات مجمع، تصمیمات ذیل را به اتفاق آراء اتخاذ کرد:

الف) صورت‌های مالی شرکت شامل ترازنامه، صورتحساب سود و زیان و صورت جریان وجوه نقد سال مالی منتهی به 30/12/1395، با توجه به تکالیف تعیین شده صاحبان سهام مندرج در صورت خلاصه مذاکرات مجمع، مورد تصویب قرار گرفت.

ب) در اجرای مواد 90، 239 و 240 اصلاحیه قانون تجارت، مجمع مقرر کرد مبلغ 250 ریال به عنوان سود خالص هر سهم بابت عملکرد سال مالی 1395 تقسیم و در مهلت مقرر قانونی به سهامداران پرداخت و باقیمانده به مبلغ 185,571 میلیون ریال پس از کسر پاداش عملکرد هیات‌مدیره، به عنوان سود تخصص‌نیافته در حساب‌ها لحاظ شود. موسسه حسابرسی هشیار بهمند به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و موسسه حسابرسی بهمند به عنوان بازرس علی‌البدل شرکت برای سال مالی منتهی به 29/12/1396 انتخاب گردید. مجمع اختیار تعیین حق‌الزحمه بازرس قانونی را در چارچوب قرارداد فی‌ما‌بین به هیات‌مدیره شرکت تفویض کرد. روزنامه‌های اطلاعات و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه‌های کثیرالانتشار به جهت درج آگهی‌های شرکت برای سال مالی منتهی به 29/12/1396 انتخاب شدند. مجمع ضمن تشکر و قدردانی از تمام کارکنان و مدیران شرکت، مقرر نمود مبلغ 4,000 میلیون ریال ناخالص به عنوان پاداش عملکرد هیات‌مدیره از محل خالص سود انباشته به صورت مساوی در وجه اشخاص حقوقی هیات‌مدیره شرکت تخصیص و پرداخت شود.

حق حضور اعضای غیر‌موظف هیات‌مدیره به مبلغ 18 میلیون ریال در ماه و در ازای تشکیل حداقل دو جلسه در ماه به شرط حضور در جلسه مورد تصویب قرار گرفت. در خصوص حق حضور اعضای غیرموظف هیات‌مدیره در کمیته حسابرسی به ازای هر جلسه مبلغ چهار میلیون و پانصد هزار ریال تا سقف حداکثر دو جلسه در هر ماه به مبلغ نه میلیون ریال ناخالص مورد تصویب قرار گرفت.

مجمع عمومی ضمن قدردانی از زحمات هیات‌مدیره و پرسنل شرکت، به خانم علی‌زاده با حق توکیل به غیر وکالت داد تا نسبت به ثبت این صورتجلسه در اداره ثبت شرکت‌ها اقدام کند.

 

ارسال نظر