اخبار

۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۱۷۵۶

صدور انواع ضمانتنامه بانکی در شعب بانک‌پاسارگاد

 انواع ضمانتنامه‌های بانکی به عنوان یکی از ابزارهای رشد و شکوفایی صنایع داخلی و چرخه اقتصاد کشور، در شعبه‌های بانک‌پاسارگاد صادر می‌شود.

به‌گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک با اعلام این خبر گفت: یکی از مهم‌ترین خدمات بانک‌پاسارگاد به مشتریان صدور انواع ضمانتنامه‌های بانکی است که موجب تسهیل مبادلات اقتصادی و تجاری در جامعه می‌شود. این بانک با ایجاد شرایط لازم امکان دریافت این خدمات را متناسب با نیاز مشتریان و با شرایط آسان و سریع فراهم کرده است.

وی ادامه داد: بازار هدف این خدمات شامل کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی انواع مختلف ضمانتنامه هستند. رفیعی با تأکید بر این مطلب که با دریافت ضمانتنامه بانک‌پاسارگاد، این بانک پشتیبان مشتریان است تصریح کرد: انواع ضمانتنامه‌های پیمانکاری (شرکت در مناقصه/مزایده، حسن‌انجام کار یا تعهدات، پیش‌پرداخت و کسور وجه‌الضمان)، انواع ضمانتنامه‌های تعهد پرداخت (گمرکی، مالیاتی، خروج از کشور، نظام‌وظیفه، آژانس‌های مسافرتی) و سایر ضمانتنامه‌ها برای مشتریان در شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در سراسر کشور صادر می‌شود.

وی در پایان افزود: بانک‌پاسارگاد با ارایه بسته حمایتی ویژه بانک‌پاسارگاد که شامل اعطای تسهیلات ارزان‌‌قیمت، گشایش اعتبار اسنادی داخلی و صدور انواع ضمانتنامه بانکی است، گامی موثر در راستای پیشرفت اقتصاد کشور و کمک به رونق تولید داخلی و اشتغالزایی برداشته است.

شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در سراسر کشور، مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 و همچنین سامانه ارتباط با مشتریان در سایت این بانک به آدرس www.bpi.ir آماده ارایه مشاوره و پاسخ به سوالات مشتریان است.

برندگان بانک آینده مشخص شدند

قرعه‌کشی چهارمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک آینده برگزار شد.

مراسم قرعه‌کشی جوایز چهارمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک آینده، در روز یک‌شنبه به تاریخ ۲۲ مهرماه سال جاری، در ساختمان مرکزی بانک آینده، با حضور اعضای هیات نظارت بر قرعه‌کشی بانک‌ها (نمایندگان دادستانی کل کشور و بانک مرکزی ج.ا.ایران)، مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره، معاونان و مدیران و برخی روسای شعب برگزار و برندگان خوش شانس این دوره از قرعه‌کشی مشخص شدند.در چـهارمین دوره از قرعه‌کشی حسـاب‌های قرض‌الحـسنه پس‌انداز بانـک آینده، به پاس قـدردانی از نیت خیرخواهانه سـپرده‌گذاران قرض‌الحسنه، ۲۰ (بیست) کمک هزینه خرید واحد مسکونی هر یک به ارزش ۱ (یک) میلیارد ریال، ۱۵۰ (یک‌صد و پنجاه) خودروی سواری پژو پارس سال، ۲۰۰ (دویست) کمک هزینه خرید صنایع‌دستی ۵ (پنج) میلیون ریالی و تعداد ۲۰.۰۱۹ (بیست هزار و نوزده) جایزه نقدی ۹۰۰ (نهصد) هزار ریالی برای سپرده‌گذاران در نظر گرفته شده بود که با مشخص شدن اسامی برندگان در این مراسم، این جوایز به زودی به آنها اهدا خواهد شود. اسامی اعلام شده، شامل برندگان قطعی جوایز کمک هزینه خرید مسکن، خودروی سواری پژو پارس سال، کمک هزینه خرید صنایع‌دستی و جایزه نقدی است. یادآوری می‌نماید؛ طرح افتتاح حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک آینده از اول مهرماه سال ۱۳۹۶ تا پایان شهریورماه سال ۱۳۹۷ ادامه داشت که مورد استقبال چشم‌گیر هم‌وطنان خیراندیش و ارجمند قرار گرفت. شـایان ذکر است؛ دارندگان حسـاب‌های قرض‌الحـسنه پس‌انداز موجود، در صورت حـفظ و افزایـش موجـودی خود، در قرعـه‌کشی سال ۱۳۹۸ نیز، شرکت داده می‌شوند.

٣٠ میلیارد دلار ارز خانگی در اختیار مردم است

نایب‌رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس میزان واقعی ارز خانگی در اختیار مردم را تشریح کرد.به گزارش ایبنا، هادی قوامی با اشاره به وضعیت بازار ارز در کشور، گفت: در حال حاضر رقم بالایی ارز خانگی در اختیار مردم قرار دارد که متاسفانه این میزان رو به افزایش نیز هست. نماینده مردم اسفراین در مجلس با بیان اینکه قبل از نوسان اخیر ارزی رقم ارز خانگی در اختیار مردم حداقل ٢٠ میلیارد دلار بود، افزود: طبیعتاً نوسان اخیر ارزی این ذخیره ارزی خانگی را افزایش داده است.

وی با تاکید بر اینک اگر سال گذشته میزان ارز در اختیار مردم ٢٠ میلیارد دلار بوده پیش بینی می‌شود که اکنون نزدیک به ٣٠ میلیارد دلار ارز در اختیار مردم در خانه نگه داری می‌شود، تصریح کرد: علت تمایل مردم به خرید و نگهداری ارز استفاده از سود حاصل از نوسان ارزی و همچنین حفظ ارزش دارایی‌های خود است.

او با بیان اینکه بی‌اعتمادی مردم به شبکه بانکی و دولت علت ذخیره‌سازی ارز خانگی بوده است، افزود: دولت باید با اعتماد‌سازی ارز خانگی را به سمت شبکه بانکی و بورس هدایت کند.قوامی با تاکید بر اینکه تجربه قبلی سپرده ارزی منجر به بی‌اعتمادی فعلی در بین مردم شده است، تصریح کرد: در سپرده ارزی قبلی که بدعهدی در ارایه ارز سپرده‌گذاری شده افراد صورت گرفت نهایت ٣٠٠ میلیون دلار سپرده ارزی شکل گرفت. دولت در شرایط فعلی باید با در نظر گرفتن سازوکارهای مشخص از حجم ارز خانگی کاسته و به این ترتیب وضعیت بازار را ساماندهی کند.

 

ارسال نظر