اخبار

۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۸۳۸

همکاری بانک انصار، سازمان نوسازی مدارس و بسیج

ابراهیمی مدیرعامل بانک انصار و محمدتقی نظرپور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اقدام به امضای تفاهمنامه همکاری کردند.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک انصار، محمدتقی نظرپور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در نشستی که تعدادی از معاونان و مدیران دو مجموعه حضور داشتند با ارائه گزارشی از فعالیت‌های سازمان گفت: از اهتمام بانک انصار و نقش موثری که در توسعه فضاهای آموزشی در مناطق محروم دارد، تشکر و قدردانی کرده و امیدوارم با انعقاد این تفاهمنامه بتوانیم شاهد ایجاد و احداث پروژه‌های بیشتری باشیم. وی گفت: 50 درصد فضاهای آموزشی تا مهر امسال در سطح کشور توسط خیرین به بهره‌برداری رسیده و نقش نهاد‌های خیریه و بانک‌ها برای مشارکت در ساخت فضاهای آموزشی حائز اهمیت است. رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: ما 757مدرسه در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه داشته‌ایم و فقط 11درصد آنها تخریب شده‌اند و علت آن هم این است که سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با استانداردهای مناسب نسبت به ساخت مدارس مبادرت می‌ورزد.  نظرپور در ادامه به کسب جایزه بین‌المللی ساساکاوا درخصوص مقاوم‌سازی مدارس اشاره کرد و گفت: مدارس ما هنگام حوادث غیرمترقبه محل استقرار گروه‌های امدادرسان خواهند بود.  در این مراسم ابراهیمی، بانک انصار را بانکی با صبغه انقلابی و سیاست مساعدت به اقشار مستضعف خواند و گفت: با وجود آنکه حداکثرسازی سود سهامداران و مشتریان وظیفه ذاتی و هسته کسب وکار برای بانک است ولی با وجود این مسوولیت اجتماعی و ساختن مدارس، مراکز بهداشتی و کمک به اقشار کم درآمد برای بانک انصار بسیار حائز اهمیت است.

وی در ادامه با اشاره به آثار و برکات خدمات اجتماعی و مساعدت به اقشار کم درآمد در روند حرکتی بانک افزود: از سال گذشته قرارگاه حمایت‌های اجتماعی بانک انصار را ایجاد کرده‌ایم و ساخت مدارس در مناطق دوردست را به عنوان یک رسالت در نظر گرفته‌ایم.  مدیرعامل بانک انصار تصریح کرد: قرارگاه حمایت‌های اجتماعی بانک انصار از سال ۹۵ تشکیل شده و مشارکت در ساخت فضاهای آموزشی به ویژه در مناطق محروم در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: ما از پتانسیل‌ نیروهای انقلابی و گروه‌های جهادی هم استفاده می‌کنیم و ساخت خانه‌های بهداشت و تهیه جهیزیه برای اقشار کمتر برخوردار را به‌عنوان یک برنامه دیگر مد نظر قرار داده‌ایم.

ابراهیمی تمرکز و توجه بانک انصار به مناطق محروم‌تر را مهم تلقی کرد و گفت: مشارکت در ساخت مدارس از اولویت‌های مستمر بانک انصار در مناطق محروم خواهد بود.  وی افزود: ساخت مدارس از طریق سازمان تخصصی نوسازی مدارس کشور، کیفیت ساخت فضاهای آموزشی را تضمین خواهد کرد و ما در ارائه خدمات به جامعه دنبال عملگرایی و کار جهادی هستیم.   در پایان این نشست، تفاهمنامه همکاری سه جانبه برای افزایش بهره‌وری و اثربخشی طرح، کمک به رفع محرومیت از مناطق محروم و کمتر برخوردار و بهره‌گیری از توان و ظرفیت نهادهای مختلف خصوصا خیل عظیم جوانان متعهد و ایثارگر در قالب بسیج سازندگی؛ فی‌مابین بانک انصار، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و بسیج سازندگی به امضا رسید.

رکورد زنی بانک ملت در اعطای وام به مددجویان

جولایی، مدیرعامل ستاد دیه کشور از آزادی نزدیک به ۱۷هزار زندانی جرایم غیرعمد با استفاده از تسهیلات بانک ملت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت به نقل از ایسنا، مدیرعامل ستاد دیه کشور در دیدار با مدیرعامل بانک ملت از اقدامات این بانک در اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به زندانیان جرایم غیرعمد تقدیر کرد.

سیداسدالله جولایی مدیرعامل ستاد دیه کشور در این دیدار با تقدیر از اقدامات بانک ملت در طول ۱۲سال گذشته ابراز امیدواری کرد با حضور بیگدلی مدیرعامل جدید بانک ملت مساعدت‌ها و حمایت‌های این بانک از ستاد دیه افزایش یابد.  جولایی با اشاره به اینکه بانک ملت نخستین بانکی است که در حوزه ارائه وام‌های بدون سود به بدهکاران غیربزهکاری که گرفتار زندان بودند ورود کرد، افزود: تا به امروز ۳هزارمیلیارد ریال وام قرض‌الحسنه با تنفس بازپرداخت به مددجویان معرفی شده ستاد دیه از سوی بانک ملت پرداخت شده و با این مبلغ تسهیلات تاکنون ۱۶هزار و ۸۳۶ نفر زندانی جرایم غیرعمد از بند حبس آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشته‌اند.

براساس این گزارش محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت نیز در این دیدار همکاری با این نهاد حمایتی را از اولویت‌های بانک ملت برشمرد و اظهار کرد: با دغدغه حل مشکلات اجتماعی درصدد هستیم علاوه‌بر ارائه خدمات جدید بانکی به محبوسان نیازمند به‌عنوان یک عامل در حوزه پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها نیز به سهم خود اثرگذار باشیم.

 

تیم فوتسال بانک ‌پاسارگاد قهرمان شد

 در دهمین دوره از مسابقات فوتسال کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی، تیم بانک ‌پاسارگاد با اقتدار قهرمان شد.

به گزارش روابط‌ عمومی بانک‌ پاسارگاد، در دهمین دوره از مسابقات فوتسال کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی، تیم بانک ‌پاسارگاد موفق شد با نتیجه 3 بر 2 تیم بانک شهر را شکست داده و قهرمان این مسابقات شود. در دیدار رده‌بندی نیز تیم بانک سامان با پیروزی بر تیم بانک قوامین در رده سوم این رقابت‌ها ایستاد.

گفتنی است تیم‌های بانک‌ پاسارگاد، بانک ‌شهر، بانک ‌سامان، بانک ‌آینده، بانک ‌سینا، بانک ‌دی، موسسه اعتباری ملل، بانک انصار، بانک ‌سرمایه و بانک ‌قوامین در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

 

ارسال نظر