ویژه

۱۴۰۰/۱۰/۲۶ - ۰۱:۵۱:۱۰
کد خبر: ۱۸۵۹۹۵

تشکیل شرکت‌های آب و فاضلاب تحول عظیمی در خدمت‌رسانی به مردم ایجاد کرد

مهندس یوسف عرفانی نسب مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی به مناسبت سالروز تصویب قانون تشکیل شرکت‌های آب و فاضلاب، به تغییر و تحولات آب و فاضلاب طی سال‌های گذشته اشاره نمود و تشکیل شرکت‌های آب و فاضلاب را تحول عظیمی در خدمت رسانی

 به مردم دانست . به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی، مهندس یوسف عرفانی نسب مدیرعامل این شرکت، در این راستا اظهار داشت: قبل از تشکیل شرکت‌های آب و فاضلاب، کار آبرسانی شهرها بر عهده شهرداری‌ها و در حیطه وزارت کشور بود ولی با توجه به کثرت وظایف مجموعه شهرداری‌ها، ضرورتی احساس شد که کار آبرسانی به مردم که یکی از حیاتی‌ترین نیازهای شهروندان به شمار می‌رود، بر عهده یک مجموعه مجزا در حیطه وزارت نیرو و توسط یک معاونت تخصصی پیگیری گردد و در این راستا با تشکیل شرکت‌های آب و فاضلاب تحول عظیمی در خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی به وقوع پیوست. مهندس عرفانی نسب ادامه داد: شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی هم در سال ۷۷ از جهاد سازندگی جدا شد و به عنوان شرکت آب و فاضلاب روستایی توانست اقدامات بسیار ارزشمندی در بحث آبرسانی به مناطق روستایی در کشور انجام دهد.

خانه کودک و نوجوان  در محله دردشت احداث می‌شود

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: طبق تصمیم مدیریت شهری و تایید یونیسف، در محله دردشت چند پروژه از جمله خانه کودک و نوجوان، توسعه پارک دوستدار کودک و ورزشگاه مادر و کودک برنامه‌ریزی شده است که با طراحی و آزادسازی صورت گرفته، عملیات ساخت خانه کودک و نوجوان با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال به زودی آغاز می‌شود. به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، حسین کارگر در این جلسه اظهار کرد: تصمیم مدیریت شهری جدید بر این است که اکثر پروژه‌های شهری در دل محلات اجرا شود، لذا برقراری ارتباط با ساکنان محله و کمک فکری آنها راهنمای خوبی در اجرای پروژه‌های مورد نیاز محلات محسوب می‌شود. با نظر پیشکسوتان و معتمدین محله دردشت، مواردی همچون آزادسازی گلوگاه‌ها، احداث پارکینگ، ایجاد فضای سبز و محیط‌های مفرح و شاد برای اهالی محل و احداث ورزشگاه و فرهنگسرا از جمله مهم‌ترین نیازهای مردم این محله تعیین گردیده است. طبق تصمیم مدیران شهری و تایید یونیسف در محله دردشت چند پروژه از جمله خانه کودک و نوجوان، توسعه پارک دوستدار کودک و ورزشگاه مادر و کودک برنامه‌ریزی شده است که با طراحی و آزادسازی صورت گرفته، عملیات ساخت خانه کودک و نوجوان با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال به زودی آغاز خواهد شد.

 

ارسال نظر