اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۷۶۹۷

قدردانی شهردار ساری در پی حمایت آیت‌الله طبرسی

ساری مهدی عبوری شهردار ساری در پی مواضع حضرت آیت‌الله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران در خطبه‌های نماز جمعه ۹۵/۱۰/۰۳ و حمایت از شهردار و شورای شهر ساری و نیز برگزارکنندگان مراسم جشن میلاد پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) در پارک ملل قدردانی کرد. در بخشی از این پیام آمده است: «بسیار شایسته می‌دانم تا مراتب سپاس خویش را از نصایح و مواضع حکیمانه و پدرانه حضرت آیت‌الله طبرسی نماینده محترم ولی‌فقیه درقبال اتفاق پیش آمده در حاشیه مراسم باشکوه جشن میلاد دو نور در بوستان ملل ساری اعلام کرده و ضمن تاکید قاطع بر وفاداری آرمانی خویش به آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی و پاسداری از ارزش‌ها و حفظ حرمت خون مقدس شهدا، مجددا متذکر شوم که اینجانب باوجود همه فضاسازی‌های غیرمنصفانه؛ خود را به‌واسطه انتصاب به خانواده معظم ایثارگران در دفاع از اصول الهی و حریم شرع، مقدم بر دیگران دانسته و قطعا مانع از تکرار اتفاقات مشابه در حوزه مسوولیت خویش خواهم شد اگرچه ما در این مراسم نیز هدفی جز پاسداشت این کلام اهل‌بیت(ع) که می‌فرمایند: در شادی ما شاد و در حزن ما اندوهگین باشید، نداشتیم. جا دارد در این فرصت از خانواده معزز شهدا و همه نیروهای ارزشی که در این شرایط سخت از اینجانب حمایت کرده و همچنان بر حسن اعتماد خویش به این خادم حقیر استمرار بخشیده‌اند تقدیر به عمل آورم.»


هشتادودومین جایگاه سوخت مایع در مهاجران

اراک هشتادودومین جایگاه عرضه سوخت فرآورده‌های مایع استان مرکزی در شهر مهاجران با حضور استاندار استان مرکزی افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی، هشتادودومین جایگاه سوخت مایع منطقه استان مرکزی با حضور استاندار استان مرکزی، امام‌جمعه شهر مهاجران، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی، شهردار شهر مهاجران و جمعی از مسوولان سیاسی در شهر مهاجران افتتاح شد. جایگاه فوق در مساحتی به وسعت ۵هزار و ۵۰۰متر مربع با ۶دستگاه 2نازله بنزین و ۲دستگاه 2نازله نفت‌گاز در کنار جایگاه CNG شهر مهاجران برای ارائه خدمت به مردم ساخته شده است. این جایگاه توسط شهرداری شهر مهاجران با هزینه‌یی بالغ بر ۲میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان در زمان دوسال طراحی، ساخته و به بهره‌برداری رسیده که زمینه اشتغالزایی برای ۷نفر را ایجاد کرده است. گفتنی است شهر مهاجران از توابع شهرستان شازند است که عمدتا پرسنل شرکت‌های نفتی شامل پخش فرآورده‌های نفتی، پتروشیمی و پالایشگاه در آن سکونت دارند. راه‌اندازی این جایگاه در کنار جایگاه CNG که قبلا افتتاح شده بود رضایتمندی ساکنان شهر مهاجران را به‌همراه خواهد داشت.


سیر صعودی ورزشکاران منطقه 8 عملیات

تبریز ورزشکاران منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران در نهمین المپیاد فرهنگی-ورزشی کارکنان زیر 45سال شرکت ملی گاز ایران خوش درخشید. به گزارش روابط عمومی منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران، در این المپیاد که در شهر رامسر برگزار شد، ورزشکاران شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز ایران در رشته‌های ورزشی فوتسال، والیبال، تیراندازی، شنا، تنیس روی میز، شطرنج، دوومیدانی، کشتی آزاد و فرنگی به مدت یک هفته با هم به رقابت پرداختند. در این المپیاد ورزشی تیم شطرنج و تیم والیبال منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران موفق شدند پس از رقابت تنگاتنگ با حریفان خود، به ترتیب رتبه دوم و سوم تیمی را از آن خود کنند و در زمره برترین‌های نهمین المپیاد فرهنگی-ورزشی کارکنان زیر 45سال شرکت ملی گاز ایران قرار بگیرند. همچنین تیم فوتسال منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران نیز توانست از بین 34تیم شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات به مقام چهارم نایل‌ آید. در ادامه این مسابقات ورزشی، فرزاد زمانی از ورزشکاران این منطقه موفق شد با کسب مقام اول رشته دوومیدانی، بازی را به نفع خود پایان داده و در سکوی قهرمانی بایستد. همچنین در رشته کشتی آزاد نیز آقایان سیدمجید حجازی در وزن 61، یداله سلوکی در وزن 84، علی‌اصغر نوری‌زاده در وزن 70 و داود حیدری در وزن 96 به‌ترتیب مقام‌های دوم، سوم و چهارم را کسب کردند.


برگزاری شورای هماهنگی حراست‌های وزارت نیرو

اراک امور آب و فاضلاب شهرستان اراک میزبانی جلسه شورای هماهنگی حراست‌های وزارت نیرو را در این شهر برعهده داشت. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی، سعید سرآبادانی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اراک گفت: باتوجه به اینکه جلسه شورای هماهنگی حراست‌های وزارت نیرو هر دوماه یک‌بار به میزبانی یکی از شرکت‌های وزارت نیرو برگزار می‌شود، امور آب و فاضلاب شهرستان اراک در این دوره میزبان برگزاری جلسه این شورا را برعهده داشت.


خداحافظی مدارس همدان با بخاری‌های نفتی

همدان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: پایان سال ٩۵ سال خداحافظی با بخاری‌های نفتی در مدارس روستایی استان همدان خواهد بود. فرزاد تیموری در شورای آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد اظهار کرد: در حال حاضر ٩٩درصد مدارس روستایی استان همدان از نعمت گازطبیعی برخوردار هستند. وی با بیان اینکه هم‌اکنون در سطح مدارس استان همدان ۶۵درصد مدارس به تعداد ١۵۶٠مدرسه توسط سیستم موتورخانه، شوفاژ و پکیج در حال گرمایش هستند، افزود: ١٠درصد مدارس به تعداد ٢۴٩مدرسه با بخاری نفتی کاربراتوری استاندارد درحال گرمایش هستند و هیچ بخاری نفتی چکه‌یی غیراستاندارد در هیچ یک از مدارس روستایی استان همدان وجود ندارد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر