فریب مرگ

۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۹۱۳۳


اکونومیست:

سرمقاله این هفته‌نامه به مساله تلاش‌ برخی محققان برای رسیدن به راهکارهای ضدکهولت سن اشاره دارد. این هفته‌نامه عنوان کرده است که دانشمندان به‌تازگی دنبال راه‌هایی هستند تا بتوانند روند پیری را متوقف یا کند کنند. این هفته‌نامه اشاره کرده است که شاید این مساله در شرایط فعلی شبیه یک رویا باشد اما می‌توان به محقق شدن آن در آینده امید داشت. مساله رسیدن به راهکار برای کند شدن روند پیری، اتفاق تازه‌یی نیست و همیشه دغدغه بسیاری از دانشمندان بوده است. هرچند که به نظر می‌رسد با پیشرفت علم، باید به جدی شدن آن نیز امید داشت.


تایم:

صفحه یک این هفته‌نامه چهره‌یی از ترامپ را نشان داده که در حال آب شدن است. این تصویر به خوبی به کاهش محبوبیت این نامزد انتخابات امریکا اشاره دارد که به‌صورت کاملا تدریجی در حال وقوع است. بر این اساس، ترامپ با اظهارنظرهای اخیری که داشته، بخشی از محبوبیت خود را حتی در میان حزب جمهوری‌خواه نیز از دست داده است؛ صحبت‌هایی که به اعتقاد بسیاری، قابل پیگیری ازسوی قانون است. این گزارش در عین حال به روند کاهش محبوبیت این نامزد انتخاباتی نیز اشاره کرده است.


مارکا:

تیتر یک این روزنامه ورزشی اسپانیایی‌زبان به مدال‌های طلای میریا بلمونته و مایالن چورائوت اختصاص دارد. بلمونته در شنای ۲۰۰متر پروانه قهرمان شد و نخستین مدال طلای کشور اسپانیا را به ارمغان آورد. تیم شنای زنان امریکا در بخش مقدماتی با ترکیب آلیسون اشمیت، میسی فرانکلین، ملانی مارگالیس و کیرا رانگ حضور داشت. اما ترکیب این تیم در فینال مسابقات متفاوت بود. در عین حال، دیگر مدال دریافت شده مربوط به مایالن چورائوت است. چورائوت در قایقرانی اسلالوم قهرمان شد. قایقران اسپانیایی پس از این قهرمانی گفت: «پس از المپیک لندن هر روز به فکر کسب مدال طلا بودم.» مدال نقره در این رقابت‌ها، به لوکا جونز نیوزیلندی رسید. همچنین صعود رافائل نادال و مارک لوپس به فینال تنیس دونفره مردان المپیک از دیگر مسائلی است که این روزنامه به آن پرداخته است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر