آب شدن یخ امریکا و کوبا

۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۲۷۷۳


وال‌استریت ژورنال:

وال استریت ژورنال در صفحه اول خود به مساله باز شدن روابط تجاری میان آمریکا و کوبا خبر داده است. در مقاله‌یی که این روزنامه منتشر کرده است به بارگیری یکی از کشتی‌های آمریکایی در بندر هاوانای کوبا اشاره شده که بعد از سال‌ها تیرگی در روابط دو کشور حالا فصل تازه‌یی از روابط تجاری را کلید زده است.


نیویورک تایمز:

نیویورک تایمز در عکسی به داستان زندگی مهاجرانی می‌پردازد که ممکن است نخستین پناهندگان آب و هوا خوانده شوند. در این مقاله به مساله تغییرات آب و هوایی و تاثیر آن بر زندگی بخشی از مردم لوئیزیانا اشاره شده است. برخی جزییات مطرح شده در این مقاله نشان می‌دهد که پیش از این نیز صحبت‌هایی درخصوص احتمال ارائه یک وام یک میلیارد دلاری برای تجهیز و توسعه برخی مناطق شهری مطرح شده بود.


یو‌اس‌ای‌تودی:

روزنامه یو‌ اس‌ ای تودی هم در تیتر یک خود به مساله کشف سه سیاره شبیه به زمین پرداخته است. این سه سیاره که پیش‌تر گمانه‌زنی‌هایی در مورد آن صورت گرفته بود مانند زمین امکان حیات را در خود دارند. این تحقیق برای نخستین بار در مجله «نیچر» منتشر شده است.


واشنگتن پست:

این روزنامه در صفحه اول خود به مساله خشونت خانگی در چین پرداخته است. براساس این مقاله میزان خشونت خانگی در سایه فرهنگ سکوت و مدارا در چین افزایش یافته است. این مقاله در عین حال به داستان یکی از قربانیان خشونت خانگی پرداخته است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر