برگزاری 10مجمع عمومی شرکت‌های بورسی در دی‌ماه

۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۵۳۲۰

گروه بورس

باتوجه به پایان دوره مالی برخی شرکت‌ها و سرمایه‌گذاری در نیمه دوم سال، آغاز دی‌ماه تداعی‌کننده دوباره فصل داغ مجامع در روزهای زمستانی است. در دی‌ماه امسال 17شرکت سرمایه‌گذاری و صنعتی میزبان سهامداران خود در مجامع عادی سالانه و فوق‌العاده هستند که از این تعداد سهامداران 10شرکت باتوجه به پایان دوره مالی به مجمع عادی سالانه خواهند نشست. 7شرکت نیز برگزارکننده مجمع فوق‌العاده سهامداران با موضوع‌های مختلف خواهند بود.

براین اساس شرکت اُفست برای قرائت و تصویب گزارش عملکرد هیات‌مدیره به سهامداران در روز شنبه 5دی‌ماه جاری ساعت 14و 30دقیقه مجمع عادی سالانه سهامداران خود را به نشانی تهران، خیابان دماوند، روبه‌روی سازمان آب، پلاک 8 برگزار خواهد کرد. در همین روز گروه سرمایه‌گذاری و ساختمانی عمران و توسعه فارس مجمع عادی سالانه سهامداران را در ساعت15 در شهر شیراز به نشانی خیابان اردیبهشت، سالن همایش برج شیراز برگزار می‌کند. روز یکشنبه 6دی‌ماه جاری شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق ساعت 9صبح در مشهد به نشانی بلوار شهید کلانتری، جنب پارک صدا و سیما، هتل پارسیان میزبان سهامداران خود در مجمع عادی سالانه برای تصویب عملکرد هیات‌مدیره در پایان دوره مالی است.

سهامداران پتروشیمی پردیس نیز در این روز ساعت 9 و 30دقیقه صبح در تهران به نشانی بزرگراه شهید همت، مرکز همایش‌های محمدبن زکریای رازی برای تصویب صورت‌های مالی به مجمع عادی سالانه خواهند نشست. این شرکت با ثبت افزایش سرمایه 100درصدی خود تا پیش از مجمع سود تحقق‌یافته را با سهم‌های جدید رقیق کرده است. ششم دی‌ماه امسال موعد برگزاری مجامع فوق‌العاده چند شرکت دیگر نیز محسوب می‌شود ازجمله شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی که برای انتخاب اعضای هیات‌مدیره جدید ساعت11 صبح در شهرک غرب تهران، مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد مجمع فوق‌العاده سهامداران خواهد داشت. همچنین پتروشیمی جم برای انتخاب اعضای جدید هیات‌مدیره مجمع فوق‌العاده‌یی ساعت9 صبح تاریخ مذکور در تالار علامه طباطبایی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌کند.

یک روز پس از این تاریخ در هفتم دی‌ماه شرکت بازرسی مهندسی و صنعتی ایران برای قرائت و تصویب گزارش هیات‌مدیره ساعت14 مجمع عادی سالانه سهامداران خود را در تهران به نشانی خیابان ولیعصر روبه‌روی اتوبان نیایش، بلوار اسفندیار، پلاک 54 میزبانی خواهد کرد. در این روز مجمع سیمان خرم آباد با وجود برنامه‌ریزی قبلی به تنفس خورده است. شرکت فارس نو اما در هفتم دی‌ماه جاری برای تغییر موضوع فعالیت شرکت در اساسنامه ساعت 10 صبح مجمع فوق‌العاده سهامداران را به نشانی تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، پلاک 4 برگزار می‌کند. علاوه بر این شرکت فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال با هدف انتخاب اعضای جدید هیات‌مدیره شرکت در ساعت 10 صبح در شهرکرد به نشانی کیلومتر 12 جاده هفتشجان و در محل کارخانه قند چهارمحال مجمع فوق‌العاده سهامداران

برگزار می‌کند.

این گزارش حاکی است، سهامداران سیمان لار سبزوار ساعت 9صبح تاریخ 9دی‌ماه جاری برای استماع گزارش عملکرد هیات‌مدیره و تصمیم‌گیری در مورد تصویب صورت‌های مالی به مجمع عادی سالانه این شرکت به نشانی سبزوار، حسینیه باقرالعلوم (ع) مراجعه کنند. در این تاریخ سرمایه‌گذاری سپه برای تصمیم‌گیری درخصوص افزایش سرمایه، مجمع فوق‌العاده سهامداران را ساعت 9صبح به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، مجتمع فرهنگی و هنری تلاش میزبانی خواهد کرد. همچنین شرکت سیمان کردستان در تاریخ 12دی‌ماه جاری برای قرائت و تصویب گزارش عملکرد هیات‌مدیره به سهامداران در ساعت 9 و 30 دقیقه صبح به نشانی تهران، خیابان مطهری شرق، بعد از چهارراه سهروردی، باشگاه بانک سپه، مجمع عادی سالانه

خواهد داشت.

براساس این گزارش، شرکت سرمایه‌گذاری سامان گستر اصفهان در تاریخ 14دی‌ماه امسال برای گزارش عملکرد هیات‌مدیره به سهامداران ساعت 14 در اصفهان به نشانی سه راه حکیم نظامی، ابتدای خیابان دانشگاه، مجموعه ورزشی شهدای ارتش، سالن کوثر مجمع عادی سالانه خواهد داشت.

در تاریخ مذکور سرمایه‌گذاری ساختمان ایران نیز ساعت10 صبح در تهران به نشانی سعات آباد، بالاتر از میدان کاج، خیابان نهم، پلاک 12، مجموعه نیایش مجمع عادی سالانه سهامداران را برپا خواهد کرد. درنهایت شرکت روز دارو مجمع فوق‌العاده‌یی را به تاریخ 19 دی‌ماه امسال در ساعت15 بعدازظهر به نشانی تهران، کیلومتر 17 جاده مخصوص کرج، خیابان اردیبهشت سوم، پلاک یک برگزار می‌کند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر