بازار آنلاین «انجام میدم» برگزیده جشنواره کارآفرینی

۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۰۷۳

«جشنواره کارآفرینی پل» بازار آنلاین «انجام میدم» را به عنوان موفق‌ترین استارتاپ که به عنوان نخستین مرکز آنلاین خرید و فروش خدمات در ایران خود را معرفی کرده، انتخاب کرد.

«جشنواره کارآفرینی پل» در راستای ماموریت انجمن بین‌المللی مدیران ایرانی (سازمانی غیرانتفاعی‌ در کانادا که با هدف ایجاد شبکه‌یی از مدیران و محققان مدیریت ایرانی‌تبار در داخل و خارج از کشور تاسیس شده) و در جهت حمایت از کارآفرینان و نخبگان کشور، برگزار شد. این جشنواره سعی داشت با ارزش نهادن به خلاقیت و نوآوری، صاحبان ایده و کسب‌وکارهای نو را شناسایی کرده و پلی باشد برای معرفی آنها به اکوسیستم کارآفرینی فعال دنیا.

جایزه اول این رقابت پرداخت هزینه کامل سفر به کنفرانس بریج 2015 در برلین است. این کنفرانس، دومین کنفرانس بین‌المللی بریج (پل) است که خرداد سال94 در برلین (پایتخت استارتاپ‌های جهان) برگزار می‌شود.

در بیانیه کمیته داوری جشنواره آمده است: «آنچه که فراتر از نتایج جشنواره قابل بازگویی است، نمایش استعداد، توانمندی‌ها، خلاقیت‌ها و همت شگرفی بود که در طرح‌های ارسالی موج می‌زد. وبسایت «انجام میدم» از ابتدای نیمه دوم سال 1393به صورت عمومی راه‌اندازی شده و عنوان ایده‌محوری یکی از هسته‌های فناور مستقر در مرکز رشد فناوری‌های پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف است که با هدف ایجاد یک پلتفرم C2C بر بستر وب و موبایل برای خرید و فروش امن خدمات فعالیت می‌کند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر