برای دکوراسیون خانه قبل از پول، سلیقه خرج کنید

۱۳۹۳/۰۶/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۴۷

بیشتر افراد فکر می‌کنند برای آنکه خانه زیبایی داشته باشند باید میلیون‌ها تومان پول خرج کنند و اینکه هر چند وقت یک بار تمام وسایل خانه را عوض کنند. اما صرف خرج کردن پول نمی‌تواند خانه شما را زیبا کند. بسیاری از افراد هستند که کلی وسیله گرانقیمت خریداری می‌کنند اما باز هم از زیبایی خانه خود رضایت ندارند. در واقع آنها نمی‌توانند انتخاب مناسبی داشته باشند و اجزای خانه را با هم هماهنگ کنند تا ترکیب مناسبی به دست آورند. برای آنکه دکور خانه‌تان زیبا شود و از آن رضایت داشته باشید، دانستن چند نکته ضروری است.


چیدمان لوازم خانه را عوض کنید

تغییر جای مبلمان کمک می‌کند بدون آنکه آنها را عوض کرده باشید، شکل خانه شما بسیار متفاوت شود. قرار دادن آنها در زوایای جدیدتر کار را آسان می‌کند.


یکی از دیوار‌ها را رنگ کنید

دیوارها در خانه از اجزای مهم هستند اما توجه کمتری به آنها می‌شود. برای تغییر دکوراسیون خانه می‌توانید رنگ یکی از دیوارها را عوض کنید و تابلویی مناسب با رنگ جدید روی آن قرار دهید.


استفاده از گل‌ها را فراموش نکنید

گل و گیاه طراوت عجیبی به خانه می‌بخشد اما اگر وقت رسیدگی به آنها را ندارید حتی می‌توانید از گل‌های مصنوعی استفاده کنید. این کار کمک می‌کند حس تازگی همیشه در خانه شما وجود

داشته باشد.


از لامپ‌ها و لوسترهای فانتزی استفاده کنید

لامپ‌ها و لوسترهای فانتزی یکی از چیزهایی هستند که سبک خانه را زیبا و به روز می‌کند و از طرفی نمونه فانتزی آنها نسبت به آنهایی که از برنز ساخته شده‌اند ارزان‌تر هستند.


وسایل اضافی را‌ بردارید

چیزهایی که به آنها احتیاج نداریم اما جلو دست و پای ما هستند موجب می‌شود جلوه خانه و اتاق‌ها از بین برود. سعی کنید برای روزنامه‌ها، اسباب بازی بچه‌ها و... جای مناسبی درنظر بگیرید.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر