تحول در زيرساخت‌ها و اجراي طرح‌هاي توسعه‌اي و ايجاد شهرك‌هاي صنعتي فارس با اجرايي شدن مصوبات سفر رييس‌جمهور

تصويب 7 شهرك و ناحيه صنعتي جديد در دور دوم سفر رييس‌جمهور به فارس

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۱:۲۵:۲۳
کد خبر: ۳۱۲۰۷۰

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي فارس در نشست مسوولان شهرك‌هاي صنعتي شهرستان‌هاي استان فارس گفت: تحقق و اجراي كامل مصوبات دور دوم سفر رييس‌جمهور به استان فارس، بسياري از مشكلات زيرساختي شهرك‌هاي صنعتي استان را رفع و سبب تحول در بخش صنعت استان مي‌شود.

سعیده ناصری| مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي فارس در نشست مسوولان شهرك‌هاي صنعتي شهرستان‌هاي استان فارس گفت: تحقق و اجراي كامل مصوبات دور دوم سفر رييس‌جمهور به استان فارس، بسياري از مشكلات زيرساختي شهرك‌هاي صنعتي استان را رفع و سبب تحول در بخش صنعت استان مي‌شود.
سيدمسعود عظیمی با تاكيد بر اهميت پيگيري ويژه اين مصوبات افزود: اين مصوبات در دو بخش ايجاد شهرك‌ها و نواحي صنعتي جديد و طرح‌هاي زيرساختي ابلاغ و پيگيري آنها در دستور كار اين شركت قرار گرفته است.
وي با بيان اينكه در سفر دوم رييس‌جمهور به استان فارس ايجاد 7 شهرك و ناحيه صنعتي جديد و اجراي طرح توسعه در 7 شهرك صنعتي مصوب شده است، گفت: ايجاد شهرك صنفي شماره 2 شيراز و نواحي صنعتي جديد در شهرستان‌ها و مناطق جويم، فورگ و دبيران و ايجاد 3 شهرك تخصصي انرژي‌هاي پاك و تجديدپذير در شهرهاي ايزدخواست، سورمق و بوانات و نيز اجراي طرح‌هاي توسعه‌اي در شهرك‌ها و نواحي صنعتي سروستان، گراش، سورمق، دارويي بيضا، برمشور و منطقه ويژه اقتصادي كازرون از مصوبات توسعه‌اي و ايجادي در سطح استان است كه با اجراي آنها ظرفيت مناسبي براي جذب سرمايه‌گذار در افق توسعه صنعتي استان فراهم مي‌شود. 
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي فارس افزود: مراحل تملك زمين جهت احداث شهرك تخصصي انرژي خورشيدي در ايزدخواست در حال انجام است و 2 شهرك تخصصي ديگر نيز با همكاري دستگاه‌هاي ذي‌ربط نظير منابع طبيعي و شركت برق منطقه‌اي در مرحله امكان‌سنجي و جانمايي قرار دارد. عظيمي همچنين با اشاره به اينكه يكي از مهم‌ترين مشكلات شهرك‌هاي صنعتي استان تامين برق پايدار است از مصوبه احداث پست‌هاي فوق توزيع و خطوط انتقال برق به صورت مشاركت با توانير جهت تامين برق پايدار در شهرك‌هاي صنعتي داراي مشكل، خبر داد و گفت: در اين زمينه اولويت‌ها مشخص و در جلسه با شركت‌هاي توزيع برق شيراز و فارس و شركت برق منطقه‌اي در مرحله جمع‌بندي پروژه‌ها هستيم.

ارسال نظر