تثبیت قیمت «مسکن‌مهر» منوط به تامین هزینه‌ها

۱۳۹۳/۱۰/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۱۴


مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با تاکید بر حل مشکلات طرح مسکن مهر، خاطرنشان کرد: اگر هزینه‌ها با موجودی پول برابری کند اصراری به افزایش قیمت مسکن مهر نیست. محمد پژمان در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار کرد: در بحث افزایش قیمت مسکن مهر به‌دنبال مقصر گشتن کاری را درست نمی‌کند، تورمی در کشور به‌وجود آمد که حالا منشا آن چه بود، بحث دیگری است.

وی با بیان اینکه «با این حال تورم به یک افزایش قیمت دامن زد که منجر به اعلام افزایش شد» در پاسخ به این پرسش که یکی از دلایل افزایش قیمت مسکن مهر مصوبه دولت دهم اعلام می‌شود، تصریح کرد: مهم این نیست که مرزبندی کنیم، مهم دولت جمهوری اسلامی ایران است و حالا هر اسمی داشته باشد؛ نهم، دهم یا یازدهم.

معاون وزیر راه‌وشهرسازی تاکید کرد: اینکه قیمت افزایش می‌یابد یا نقصی در تامین خدمات وجود دارد واقعیت کشور است. فکر می‌کنم همه افراد تصمیم‌گیر همان لحظه فکر می‌کنند -این تصمیم‌گیری- بهترین است و به‌دنبال این هستند که شرایط عالی را برای مردم فراهم کنند.

پژمان اظهار کرد: حالا اینکه دقت -تصمیم‌گیری- کم است یا گرفتاری و موانعی به‌وجود می‌آید باید این واقعیت‌ها را بپذیریم و برای کم کردن این آسیب‌ها و ایرادات

کار کنیم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر