دریا تهدیدی برای خانه‌های بریتانیا

۱۳۹۳/۱۰/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۹۹


وال استریت ژورنال

جت گمشده باعث افزایش ترس ‌شده است؛ جست‌وجو برای هواپیمای گمشده ایرآسیا هنوز نتیجه مسلمی در پی نداشته و تنها باور می‌رود این هواپیما درون اقیانوس سقوط کرده است. خانواده‌های مسافران این هواپیما روز دوشنبه در فرودگاه سورابایای اندونزی جمع شدند تا منتظر اخبار بیشتر باشند.

نبرد کلینتون برای کسب رای سفیدپوستان مناطق روستایی؛ رای‌دهندگان طبقه کارگر سفیدپوست شرق ایالت آرکانزاس در گذشته از کاندیداهای دموکرات ازجمله بیل کلینتون و مایک بیب فرماندار حمایت کرده‌اند، اما آنها اخیرا و در انتخابات جدید شدیدا روی به جمهوری‌خواهان آورده‌اند و هیلاری کلینتون در تلاش برای حفظ رای آنهاست.


نیویورک تایمز

امریکا برای شکست داعش به روان‌شناسی روی می‌آورد؛ مایکل ناگاتا ژنرال ارشد ایالات‌ متحده و فرمانده عملیات ویژه نیروهای امریکایی در خاورمیانه برای شکست داعش، گروهی جدید در پنتاگون به‌وجود آورده تا با استفاده از پروفسورهای زمینه تجارت به ایده‌های جدید دست پیدا کند و بتواند با هدف قرار دادن بازاریابی و استراتژی‌های استخدامی داعش نه‌تنها یک سازمان تروریستی، بلکه ایدئولوژی‌هایش را نیز نابود کند.

جایی که نفت، فساد و نابودی بالا می‌آیند؛ تکس‌ هال رییس قبیله‌یی منطقه فورت برت‌هولد سال‌هاست برای توسعه استخراج نفت در این منطقه تلاش کرده، اما چیزی که او نمی‌خواهد نمایان شود این است که قدرت او رو به زوال است و نگرانی‌ها درباره بهای اجتماعی استخراج نفت همچنین مدیریت اشتباه قبیله‌یی و فساد نفتی بدترین نتایج را به‌دنبال داشته‌اند.


واشنگتن پست

نبرد جهانی برای جلوگیری از ابولا و درس‌های فراگرفته‌ شده از آن؛ اپیدمی ویروس کشنده ابولا یک سال بعد از مشاهده نخستین مورد خود هنوز هم غیرقابل پیش‌بینی است و دولت‌ها و گروه‌های کمکی را وادار کرده تا استراتژی‌های جدیدی را برای مقابله با آن خلق کنند و مرزهای بروکراسی را بشکنند.


گاردین

هزاران خانه بریتانیا قربانی دریاها خواهند شد؛ به گزارش تحلیلی چاپ نشده از سازمان محیط‌زیست (ای‌‌ای)، تا صد سال آینده حداقل هفت هزار خانه و ساختمان بریتانیا قربانی دریاهایی خواهند شد که به مرور زمان بالا و بالاتر خواهند آمد. بیش از 800مورد از این خانه‌ها تا 20سال آینده بر اثر تحلیل سواحل ازبین خواهند رفت.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر