تقاضاي ۳ نماينده مجلس براي بررسي تخلفات انتخاباتي

۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۹:۴۸
کد خبر: ۳۰۸۶۲۴

۳ نماينده مجلس شوراي اسلامي در تذكرات جداگانه‌اي خواستار بررسي تخلفات انتخاباتي شدند.

۳ نماينده مجلس شوراي اسلامي در تذكرات جداگانه‌اي خواستار بررسي تخلفات انتخاباتي شدند.
كيومرث سرمدي نماينده اسدآباد در جلسه علني امروز در تذكري گفت: در جريان برگزاري انتخابات تخلفاتي صورت گرفت كه بايد به آن رسيدگي شود؛ طبق فرمايشات رهبري سلامت انتخابات نياز به ورود عملي دارد و نبايد در حد شعار باشد.
ذبيح‌الله اعظمي نماينده جيرفت نيز در تذكر ديگري گفت: تخلفاتي در انتخابات صورت گرفته كه بايد براي جلب افكار عمومي پيگيري شود.
روح‌الله نجابت نماينده شيراز نيز در تذكري بيان كرد: گزارش‌هايي از محدوده حوزه‌هاي انتخابيه مبني بر بروز بعضي از اشكالات رسيده كه از مسوولان امر مي‌خواهم به آنها توجه كرده و تخلفاتي كه به صورت مستند گزارش شده را مورد بررسي قرار دهند چون اين امر باعث افزايش اعتماد مردم به صندوق‌هاي رأي مي‌شود.
نماينده شهرضا و ‌ورزقان در مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد كه فصل‌ الخطاب در تاييد صحت انتخابات نظر هيات نظارت استان و شوراي نگهبان است.
سميه محمودي در جلسه علني مجلس در نطق ميان دستور خود گفت: كرد: از حضور مردم صبور و بصير ايران اسلامي در انتخابات و نااميد كردن دشمنان قسم خورده اين نظام تشكر مي‌كنم.
وي ادامه داد: با عنايت به برخي انتقادها نسبت به روند اجراي قانون جديد انتخابات و تاكيد بر اصلاح روش اخذ راي در انتخابات آتي و همچنين اجراي قانون شفافيت مالي تاكيد مي‌كنم كه فصل‌ الخطاب در تاييد صحت انتخابات نظر هيات نظارت استان و شوراي نگهبان است.

ارسال نظر