مرد معتاد با خودسوزی خانواده‌اش را به کشتن داد

۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۰۸:۳۰:۰۲
کد خبر: ۳۰۸۳۳۴
مرد معتاد با خودسوزی خانواده‌اش را به کشتن داد

مرد معتاد هنگام خودسوزی چنان آتشی به پا کرد که همسر و کودکش نیز سوختند و همسر او به دلیل شدت جراحات جان باخت.

مرد معتاد هنگام خودسوزی چنان آتشی به پا کرد که همسر و کودکش نیز سوختند و همسر او به دلیل شدت جراحات جان باخت.

به گزارش سایت جنایی، ماموران کلانتری 151 یافت‌آباد ظهر پنجشنبه هفدهم اسفند امسال به بازپرس امیرحسین علیمردان بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش دادند، زنی میانسال در بیمارستان‌ جانش را از دست داده است. با توجه به مدارک و شواهد موجود، متوفی همراه شوهر میانسال و پسر هفت‌ساله‌اش دچار سوختگی شده بودند که در نهایت زن میانسال فوت کرد.

به این ترتیب بازپرس جنایی دستور حضور تیم‌های تحقیق جنایی را صادر کرد. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه متوجه شدند پدر خانواده معتاد است و با همسر خود بر سر این موضوع درگیری داشته. یافته‌ها حکایت از آن داشت که ظاهراً مرد میانسال زمان حادثه قصد خودسوزی داشته و اول روی خودش بنزین ریخته. بعد از آن همسرش دخالت کرده و درگیری پیش آمده و در جریان کشمکش روی زن و بعد پسر هفت‌ساله‌اش بنزین پاشیده شده. اما مرد بدون توجه به اینکه گاز بنزین در هوا منتشر شده است و خطر آتش‌سوزی وجود دارد، با این گمان که فقط روی خودش بنزین پاشیده، فندک را روشن کرده و هر سه نفرشان دچار سوختگی شده‌اند. آنها در ادامه از همسایه‌ها کمک خواستند و پس از آن اهالی محل آنها را خاموش کردند. بعد هم هر سه را که به‌شدت مصدوم شده بودند به بیمارستان رساندند.

در حال حاضر شوهر متوفی در بیمارستان بستری است و قدرت تکلم ندارد. بنابراین به دستور بازپرس جنایی جسد به پزشکی قانونی انتقال خواهد یافت و ماموران اداره دهم قرار است تحقیقات خود را ادامه دهند.

ارسال نظر