عبور تماشاگران جام ملت‌های آسیا از مرز یک میلیون نفر

۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - ۱۴:۱۰:۰۲
کد خبر: ۳۰۵۶۷۱
عبور تماشاگران جام ملت‌های آسیا از مرز یک میلیون نفر

در حالی که هنوز چندین بازی تا پایان جام ملت‌های آسیا باقی مانده است، رکورد تماشاگران به بالاترین میزان در تاریخ این رقابت‌ها رسید.

میته برگزار کننده رقابت‌های جام ملت‌های آسیا اعلام کرد در جریان بازی مرحله حذفی بین قطر و فلسطین تعداد تماشاگران این دوره به ۱,۰۶۸,۵۸۷ نفر رسید که بالاترین میزان در تاریخ رقابت‌هاست. در حالی که ۱۱ مسابقه هنوز برگزار نشده است تعداد تماشاگران در جام ملت‌های آسیای قطر نشان داد این دوره پرتماشاگرترین دوره تاریخ جام ملت‌های آسیاست.

به گزارش مشرق، هم‌چنین تنها در مرحله گروهی، حساب‌های رسانه‌های اجتماعی کمیته سازمان‌دهی مسابقات ۲۰۸ میلیون بازدید ویدیویی به دست آوردند، که بالاترین میزان بازدید ویدیویی در تاریخ این رقابت‌ها است.

عبور تماشاگران جام ملت‌ها از مرز یک میلیون نفر

جاسم الجاسم، مدیر عامل کمیته سازماندهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر (LOC)، رکوردشکنی تعداد تماشاگران را گواهی بر توانایی قطر برای میزبانی مسابقات در بالاترین سطح دانست و گفت: یک بار دیگر، قطر جایگاه خود را تأیید کرد. سرمایه، زیرساخت‌های مدرن و تجربه عملیاتی ما را قادر ساخته است تا یک تورنمنت جذاب دیگر را با بالاترین استانداردها میزبانی کنیم. در حالی که ۱۱ مسابقه باقی مانده و بهترین بازی‌ها هنوز در راه است این رکورد ثبت شد که برای ما بسیار چشمگیر است.

دیدار افتتاحیه این دوره از رقابت‌ها ۸۲۴۹۰ تماشاگر داشت و رکورد جدیدی را برای یک بازی افتتاحیه در تاریخ جام ملت‌های آسیا ثبت کرد. در آن دیدار قطر مدافع عنوان قهرمانی، لبنان را در استادیوم تماشایی لوسیل شکست داد.

دیشب دوشنبه تیم ملی فوتبال قطر با درخشش اکرم عفیف توانست فلسطین را از پیش رو بردارد و منتظر برنده مصاف ازبکستان و تایلند در دور یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا باشد.

برنامه دو بازی امروز و امشب جام ملت‌های آسیا

۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰/ ازبکستان- تایلند ورزشگاه الجنوب

۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۰/ عربستان- کره جنوبی ورزشگاه اجوکیشن سیتی

هم‌چنین تیم ملی فوتبال ایران فردا شب در آخرین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا به دیدار تیم ملی سوریه می‌رود و قبل از آن دیدار نیز بحرین به مصاف ژاپن خواهد رفت.

ارسال نظر