بيش از ۳۵۰۰ دستگاه وسيله نقليه مسروقه و توقيفي كشف شد

۱۴۰۲/۱۱/۰۸ - ۰۱:۳۶:۵۷
کد خبر: ۳۰۵۴۹۳

معاون عمليات پليس آگاهي فراجا با اشاره به راه‌اندازي گشت‌هاي ويژه گفت: از شهريور ماه امسال تاكنون بيش از ۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه وسيله نقليه مسروقه و توقيفي كشف شده است.

معاون عمليات پليس آگاهي فراجا با اشاره به راه‌اندازي گشت‌هاي ويژه گفت: از شهريور ماه امسال تاكنون بيش از ۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه وسيله نقليه مسروقه و توقيفي كشف شده است. سرهنگ محسن محسني فرد  با تشريح شيوه نامه گشت‌هاي ويژه پليس آگاهي اظهار داشت: هدف و فلسفه اصلي راه‌اندازي خودروهاي گشتي همانا شناسايي، دستگيري و برخورد سريع با مجرمان جرايم علني در سطح شهر به منظور تسريع در كشف و احساس امنيت رواني شهروندان است. او افزود: افزايش روز افزون جرايمي از قبيل سرقت، آدم ربايي، كيف قاپي، نزاع‌هاي خياباني و زورگيري موجب ايجاد ناامني رواني در سطح جامعه شده كه يكي از ابزارهاي مهم و بازدارنده پليس تشكيل تيم‌هاي گشت آشكار و پنهان است كه اين امر به خصوص در پليس آگاهي كه تخصصي‌ترين نهاد كشف جرم در فراجا بوده به صورت سازمان يافته و با تشكيلات منسجم ضرورتي غيرقابل انكار است. معاون عمليات پليس آگاهي فراجا با اشاره به راه‌اندازي گشت ويژه پليس آگاهي كه از شهريور امسال در استان‌هاي هدف گفت: مسووليت اجراي دقيق اين شيوه نامه برعهده رييس پليس آگاهي استان است كه همه واحدهاي گشت آشكار و پنهان پليس آگاهي در سراسر كشور را در بر مي‌گيرد. سرهنگ محسني فرد
 در ادامه ضمن تشريح عملكرد اين حوزه گفت: با تلاش و اقدامات موثر پليس آگاهي در اين زمينه تاكنون بيش از ۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه وسيله نقليه مسروقه و توقيفي كشف و ضبط شده است.

ارسال نظر