گران‌ترین قرارداد ورزشی جهان با مبلغ ۷۰۰ میلیون دلار امضا شد

۱۴۰۲/۰۹/۱۹ - ۱۸:۴۴:۰۱
کد خبر: ۳۰۲۵۹۵
گران‌ترین قرارداد ورزشی جهان با مبلغ ۷۰۰ میلیون دلار امضا شد

شوهی اوهتانی ستاره بیسبال با امضای قراردادی ۷۰۰ میلیون دلاری از ستارگان جهان ورزش جلو خواهد زد.

شوهی اوهتانی ستاره ژاپنی بیسبال آمریکا قرار است در سن ۲۹ سالگی تیم لس آنجلس را ترک کند چرا که با لس آنجلس داجرز قراردادی به مبلغ ۷۰۰ میلیون دلار امضا کرده است.

به گزارش ورزش سه، طبق این قرارداد، او بیشترین دستمزد را در تاریخ ورزش به ثبت خواهد و رساند و از افرادی چون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو گذر می‌کند.

او اگر چه در سال ۲۰۲۴ به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه آرنج امکان حضور در سال ۲۰۲۴ را ندارد، اما همواره به عنوان یک فوق‌ستاره در ورزش بیسبال به شمار می‌رود و اگر چه ملیتی ژاپنی دارد، ولی تمام دوران کودکی را در آمریکا گذرانده و اکنون از ستارگان مشهور آمریکا به شمار می‌رود.

اوهتانی با این قرارداد بالاتر از لیونل مسی فوق‌ستاره فوتبال جهان که در سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ از سران باشگاه بارسلونا ۶۴۴/۰۰۰/۰۰۰ دلار دستمزد می‌گرفت و پس از آن کریستیانو رونالدو بود که با عقد قرارداد با النصر عربستان مشخص شد قرار است در سال‌های ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۵، ۵۳۶/۳۳۶/۸۱۸ دلار دستمزد دریافت کند قرار گرفت.

اوهتانی با این مبلغ از نام مایک تروت هم‌بازی جدیدش در لس آنجلس دانجرز که در سال ۲۰۱۹ قراردادی به ارزش ۴۲۶/۵۰۰/۰۰۰ دلار برای سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۳۰ امضا کرده، گذر می‌کند تا نه تنها در بیسبال بلکه نام خود را در تاریخ ورزش جاودانه کند.

 

ارسال نظر