رونالدو در تیم النصر عربستان چقدر درآمد داشته است؟

۱۴۰۲/۰۸/۱۲ - ۱۵:۳۰:۴۲
کد خبر: ۳۰۰۳۷۲
رونالدو در تیم النصر عربستان چقدر درآمد داشته است؟

کریستیانو رونالدو پس از نزدیک به یک سال حضور در تیم النصر عربستان ۱۴۷.۵ میلیون پوند دستمزد دریافت کرده است. او تا پایان قرارداد سه ساله‌اش با باشگاه بیش از ۵۳۰ میلیون پوند دستمزد خواهد گرفت.

کریستیانو رونالدو مهاجم النصر در دسامبر سال گذشته پس از آن که قراردادش با منچستریونایتد با توافق دوجانبه فسخ شد نقل و انتقالی چشمگیر را به این تیم لیگ برتر عربستان سعودی داشت.

به گزارش فرارو به نقل از میرر، پس از تقریبا یک سال حضور در این کشور به نظر می‌رسد که رونالدو هم‌اکنون به بهترین حالت خود بازگشته است. او در ۳۴ بازی در سراسر رقابت‌ها برای این تیم سعودی ۲۸ گل زده و در به ثمر رسیدن ۱۰ گل نقش داشته است. تنها در فصل جاری او ۱۱ گل در ۱۰ بازی لیگ به ثمر رسانده و لقب بهترین گلزن لیگ برتر عربستان را از آن خود ساخته است.

رونالدو علاوه بر بازگشت همراه با گلزنی قرارداد پرسودی با النصر بسته و گزارش‌ها حاکی از آن است که ارزش قرارداد او ۱۷۷ میلیون پوند در سال است. نشریه بریتانیایی «میرر» با انتشار این خبر اشاره کرده که رونالدو پس از نزدیک به یک سال حضور در خاورمیانه ۱۴۷.۵ میلیون پوند دستمزد دریافت کرده است.

اگر چه رونالدو کماکان با عملکرد خوبش هدایت تیم النصر را بر عهده دارد اما این ملی‌پوش پرتغالی هنوز نتوانسه به این تیم کمک کند تا قهرمان شود. باشگاه در حال حاضر با چهار امتیاز کمتر از الهلال در رده دوم جدول لیگ عربستان سعودی قرار دارد. الهلال تاکنون در ۱۱ بازی ۲۹ امتیاز کسب کرده و متحمل شکست نشده است.

«میرر» هم چنین گزارش داد که رونالدو تا پایان قرارداد سه ساله خود با باشگاه النصر بیش از ۵۳۰ میلیون پوند دستمزد عایدش خواهد شد.

ارسال نظر