احمدرضا عابدزاده گزارشگر شد

۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۱۰:۴۶:۳۵
کد خبر: ۲۱۶۳۹۶
احمدرضا عابدزاده گزارشگر شد

پرسپولیس این هفته در چهارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الدحیل قطر می‌رود. یک مسابقه بسیار حساس که امیدواریم با برتری نماینده کشورمان تمام شود.

به گزارش خبرورزشی، سرخپوشان پایتخت طی ۳۰ سال اخیر بارها در دوحه به میدان رفته‌اند و اتفاقات عجیب و غریبی برایشان رقم خورده است اما یکی از عجیب‌ترین وقایع اتفاقیه برای پرسپولیس طی سفر به قطر، گزارشگر شدن احمدرضا عابدزاده بود! پرسپولیس شهریور سال ۷۹ برای جدال در چارچوب پیکارهای جام باشگاه‌های آسیا به دوحه سفر کرد تا به مصاف الوکره قطر برود. آن مسابقه به خاطر برخی مسائل به صورت زنده پخش نشد و حتی مردم در داخل قطر هم نتوانستند مسابقه را از تلویزیون تماشا کنند ولی گروهی از مخاطبان رادیویی در ایران اتفاقات مهم بازی را با صدای یک چهره آشنا شنیدند.

در مورد ماجراهای بازی و پیروزی ۴ بر ۲ پرسپولیس  قبلا به طور کامل توضیح داده‌ایم اما نکته جالب اینجاست که عابدزاده چون مصدوم شده بود، نتوانست بازی کند و روی نیمکت نشست. وقتی بازی شروع شد اما سیگنال‌های تصویر نیامد، بچه‌های رادیو ورزش در ایران دست به ابتکار جالبی زدند و تلفن عوامل تیم پرسپولیس در قطر را گرفتند. یکی از این خط‌ها جواب داد و در نهایت گوشی در اختیار عابدزاده قرار گرفت. سنگربان فراموش نشدنی فوتبال ایران ابتدا از انجام چنین کاری طفره رفت اما وقتی فهمید تنها راه ارتباط هواداران با ورزشگاه از طریق رادیو و خط ارتباطی با اوست، اتفاقات رخ داده در نیمه دوم را به طور مستقیم برای مخاطبان در چند ارتباط تلفنی تشریح کرد و اتفاقاً در خلال دو تماس مستقیم با او، پرسپولیس به گل هم رسید تا خاطره بسیار خوبی از اولین و البته آخرین گزارشگری احمدرضا عابدزاده برای پرسپولیسی‌ها به یادگار باقی بماند.

 

ارسال نظر