شکایت توییتر از صورت‌حساب ۹۰ میلیون دلاری

۱۴۰۲/۰۴/۱۸ - ۰۲:۰۴:۰۳
کد خبر: ۲۱۰۱۲۸

وکلای ایلان ماسک از شرکت حقوقی نماینده توییتر در هنگامی که ماسک سال گذشته به دنبال خرید و خصوصی کردن این شرکت بود، شکایت کرده و مدعی شدند این شرکت برای کار خود، هزینه بیش از حدی مطالبه کرده است.

به گزارش ایسنا، شکایت شرکت ایکس کورپ ایلان ماسک که مالک توییتر است، در دادگاه عالی کالیفرنیا در سانفرانسیسکو تنظیم شد. ماسک شرکت واچ‌تل را متهم کرده است با پذیرش هزینه موفق نهایی شدن قرارداد خرید توییتر در ۲۷ اکتبر سال ۲۰۲۲ توسط مدیران توییتر که از این شرکت رفتنی شده بودند، از توییتر سوءاستفاده کرده است.

در این شکایت آمده است شرکت «واچ‌تل، لیپتون، روزن و کاتس» که شرکت قبلی توییتر پیش از خریداری شدن آن توسط ماسک بود، صورتحساب حقوقی لحظه آخری ۹۰ میلیون دلاری داده است. شرکت واچ‌تل پس از اینکه ماسک، پیشنهاد اولیه برای خرید توییتر به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار را مورد مذاکره مجدد قرار داد، نماینده حقوقی توییتر شد. این شرکت حقوقی به نهایی شدن قرارداد در نوامبر سال ۲۰۲۲ کمک کرد و ۹۰ میلیون دلار برای نهایی کردن این معامله که قیمت بسیار بالاتری نسبت به ارزش بازار توییتر داشت، مطالبه کرد. شرکت ایکس کورپ که شرکت هولدینگ توییتر است، به دنبال پس گرفتن هرگونه هزینه اضافی و هزینه وکلای مربوط به هزینه دادرسی است. شرکت «رید کالینز‌اند تسای»، نماینده شرکت ماسک است.

 

ارسال نظر