روی موج خبر

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۹۶۰۸

  نیروی زمینی سپاه انتقام سختی از عاملان جنایت زاهدان خواهد گرفت؛سپاه نیوز|

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه طی پیامی شهادت جمعی از پاسداران در حادثه تروریستی انتحاری در استان سیستان و بلوچستان را تسلیت و تبریک گفت. فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه انتقام سختی از عاملان و حامیان جنایت ضدبشری در سیستان و بلوچستان خواهیم گرفت، گفت: عاملان این حادثه باید منتظر تنبیهی سخت و پشیمان‌کننده باشند. در بخشی از این پیام آمده است: این شهادت‌ها و جانبازی‌ها برای رزمندگان نیروی زمینی سپاه تازگی ندارد. ایجاد امنیت در این مناطق که به خاطر وجود بسترها و پتانسیل‌هایی که در بعضی از کشورهای هم جوار وجود دارد و آنجا را به اردوگاهی برای فعالیت سرویس‌های امنیتی برخی از کشورهای منطقه و فرا منطقه تبدیل نموده است، قطعاً با فداکاری و جانفشانی میسر است. بی‌تردید همرزمان این شهداء و جانبازان فداکار در نیروی زمینی سپاه انتقام سختی از عاملان و حامیان این جنایت ضد بشری خواهند گرفت و آنها بایستی منتظر تنبیهی سخت و پشیمان‌کننده باشند.».

  رفتار عصبی امریکایی‌ها در لهستان نشانه ناکامی اجلاس ورشو است؛مهر|

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: رفتار عصبی و متشنج وزیر خارجه و معاون رییس‌جمهور امریکا در سخنرانی‌ها و مصاحبه‌ها بهترین نشانه ناکامی و ناتوانی آنان در تحقق اهداف مورد نظرشان از اجلاس ورشو است. بهرام قاسمی در واکنش به بیانیه پایانی کنفرانس ورشو گفت: با وجود تلاش‌های گسترده واشنگتن تعداد و سطح پایین شرکت‌کنندگان که آنان نیز از همراهی با هر گونه تصمیم ضد ایرانی امتناع کردند، در فرجام این نشست از پیش شکست خورده، بیانیه پایانی آن را به سندی بی‌خاصیت تبدیل کرد؛ کنفرانسی تحت عنوان صلح و امنیت در خاورمیانه چگونه می‌تواند موفق باشد؛ در حالی که بازیگران اصلی منطقه همچون ایران، ترکیه، لبنان، سوریه، عراق و فلسطین در آن حضور ندارند. گزارش کامل نشست ورشو را در صفحه 15 بخوانید.

  نتانیاهو میزبان کنفرانس ورشو را تحقیر کرد؛تعادل|

سفیر ایران در لندن با بیان اینکه کنفرانس ورشو صرفا تریبونی بود در اختیار دولت افراطی ترامپ و نتانیاهو تا آرزوهای پلیدشان را مطرح کنند، تصریح کرد: نتانیاهو در پایان جلسه در ورشو و در حضور خبرنگاران، لهستانی‌ها را همدست نازی‌ها در هولوکاست و قتل عام یهودیان معرفی کرد و دولت میزبان و مردم لهستان را در کشور خودشان توهین و تحقیر کرد؛ نمک خورد و نمکدان شکست. حمید بعیدی‌نژاد در صفحه توئیتر خود با اشاره به کنفرانس ورشو نوشت: نشست ورشو بدون تصویب سندی به پایان رسید. جلسه فقط تریبونی بود در اختیار دولت افراطی ترامپ و نتانیاهو برای بیان آرزوهای پلید خود.

  انتقاد از ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز

به نمایندگان درباره پالرمو؛تعادل|

رییس فراکسیون امید و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز به نمایندگان مجلس و اعضای مجمع درباره پالرمو انتقاد کرد. محمدرضا عارف در توییتر خود نوشت: صحیح نیست در یک جامعه اسلامی پیامک‌های غیراخلاقی که با هیچ معیاری سازگار نیست به نمایندگان مجلس و مجمع ارسال شود. نمایندگان مجمع تشخیص مصلحت تحت تأثیر این جوسازی‌ها قرار نمی‌گیرند و آنچه وظیفه شرعی و ملی آنهاست را در خصوص لایحه پالرمو انجام می‌دهند. وی ادامه داد: مجمع تشخیص مصلحت با شناختی که نسبت به مساله پیدا می‌کند و با در نظر گرفتن نظر کارشناسان، کمیسیون‌های مجلس و برخی از اعضای دولت، ان‌شاءالله به آنچه خیر و صلاح کشور است درخصوص لایحه پالرمو رأی می‌دهد.

 

ارسال نظر